Støvler..
Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 20-09-04 10:26

ALT gik galt i denne weekend.
Bla. flækkede min ene støvle, og spørgsmålet
er nu: Hvor finder man nogle nye til en rimelig pris?
Dragten er en Scubapro, og støvlen er af en mystisk
udformning: Skaftet (på støvlen) er længere bagtil end fortil...

pft. Claus

Fra : Allan Jensen

Dato : 20-09-04 11:31

.....du dykker sku´ nok bare for hårdt, prøv at tage den lidt med ro

Der må være et eller andet dir-trick, som kan sikre mod den slags.

m.v.h. Allan J.

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 20-09-04 15:11

Har prøvet... Fik røde knopper...

Fra : KC

Dato : 20-09-04 20:11

hvad prøvede du Claus?
Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster
Basic nitrox CMAS og PADI
GUE Fundamental
(man køber og sælger da brugt dykkerudstyr
under rubrik 314 på www.gulgratis.dk)

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 21-09-04 15:21

at dykke lidt mindre.. (dir or not)..

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 20-09-04 13:26

Jeg har også en Scubapro dragt med lignende støvler.
Det er en Mobby's dragt som scubapro solgte for nogle år siden.
Den eneste forhandler jeg kender til er:
http://www.balzer-tauchsport.de/go.htm
Jeg har har smidt et billede i dk.binær

Hvis du finder ud af noget hører jeg gerne om det, da mine støvler også er
ved at være "trætte".

MVH
Jan Kisak Rasmussen
Aalborgdyk.dk

Fra : Jan Kisak Rasmussen

Dato : 20-09-04 13:48

Jeg har faktisk også set samme dragt solgt som Waterproof.

http://www.divernet.com/equipment/dsuits2003/waterproof.htm
http://www.waterproof.se/divingsuits/drysuits.html

Jan

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 20-09-04 15:10

Jeg tror også at ScubaPro har lavet den dyre på
Waterproof, for at få "lov" til at lave kopien....
Hva' ved jeg...

Fra : Johnny Christensen

Dato : 20-09-04 15:46

Hej Claus

Scubapro har aldrig lavet deres dragter selv. De har haft Waterproof, DUI,
ND, Aquion, Typhoon og gud ved hvor mange andre til at lave en linie med
minimale ændringer og en gang bomærke + navn derpå.

Så du kan godt forvente at finde dine "Scubapro" støvler hos en anden
original fabrikant.

Prøv at ringe til Allan Greisen, han kan nok hjælpe dig 64 71 23 20

JZC