BMW - modeller, serie
Fra : Steen Jørgensen

Dato : 20-09-04 09:45

Kære BMW entusiaster

Er der nogle her som ved hvordan man kan se serie/model versioner m.m på de
forskellige bmw'er.
Jeg spørger da jeg skal have bestilt nogle reservedele og her skal jeg
angive et fire cifferet nummer.
Har en Hayens rep. bog men syntes ikke lige dette fremgår.

Hjælp!!!!

På forhånd tak

/Steen

Fra : onstrom1@mail.dk

Dato : 21-09-04 21:35

Hej Steen

Du behøver blot at kende model. ( fx. K1100RS ) og årgang for at
kunne bestille reservedele hos din "lokale" BMW forhandler
(Niederlassung) i Tyskland. De kan via deres system nemt og enkelt
finde de korekte dele til din mc.

hav evt stelnummeret klar også - hvis du (mod forventning) alligevel
skulle bruge det.

Har nogle gode kontakter i D-land hvis du vil benytte disse.

hvad model skal du have reservedele til?

/Jannik

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 22-09-04 09:12

Hej Jannik

Tak for dit svar.
Jeg er den lykkelige ejer af en R45 fra 79/80.

Grunden til mit spørgsmål er at jeg har været en "tur" forbi louis.de for at
bestille nogle stumper. Her skelner de mellem disse fire-cifferet
nemmere????

Du må meget gerne (og med tak) oplyse andre forhandler du har tillid til.

Med venlig hilsen
Steen

Fra : onstrom1@mail.dk

Dato : 22-09-04 18:12

Hvad type dele søger du?

prøv f.eks. BMW Niederlassung, Bremen evt ring til dem og få sendt
delene eller kør forbi ved lejlighed.

Den nærmere adresse mv. finder du på www.motorrad.bmw.de

Ellers kan anbefales www.wuedo.de de er mestre i alt til ombygninger
dog nok mest til 4v boksere og nye K-maskiner .

/Jannik

BMW K1100RS
Moto Guzzi, Le mans 3