Rester fra en Lammekølle
Fra : Henrik

Dato : 20-09-04 10:16

Jeg har en del rester af en tilberedt lammekølle (stegt i ovn) liggende i
fryseren og på fredag skal jeg have gæster og tænkte derfor på, om disse
rester ikke kunne indgå i en gryderet af en art.

Er der en eller flere behjertede sjæle der ligger inde med en god idé eller
opskrift?

Henrik

Fra : JIB

Dato : 20-09-04 12:08

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> wrote in message

> [...]
> rester ikke kunne indgå i en gryderet af en art.
>
> Er der en eller flere behjertede sjæle der ligger inde med en god idé eller

Jeg bruger det altid til bixemad (yum).

Men en indisk gryderet med lammekølle er da heller ikke fjollet...

http://www.sol.dk/madogvin/samlingen/o0570002.html

Mvh. JIB