Opel Astra
Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 20-09-04 08:25

Hej gruppe

Jeg har kig på en Opel Astra fra 1998, den nye model, med 1.6 16v motor.
Bilen ser pæn ud og har "kun" gået 99.000 kilometer - umiddelbart er der
ingen synlig rust. Den står 100% standart. Prisen er ca. 90.000 kr.
Er det for meget? - og er der noget man specielt skal være opmærksom på ved
denne model??? Håber nogen har erfaringer som de vil dele ud af...

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 20-09-04 16:24

Er der slet ingen der ved noget om denne bil?

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-04 18:41

> Er der slet ingen der ved noget om denne bil?

Giv os lige tid til at komme fra arbejde!!!!!!!!!!!

--------------
Tandremmen SKAL være skiftet ved 60.000 km - Ellers er det med at få det
gjort omgående!!!

98-99 modellerne havde en dårlig samling ved bagskærmene,
som blev lavet for Opels regning (Hvis den var UNDER 3 år gammel da det blev
gjort)
Reperationen er udført hvis to af skruerne ved tankdækslet er malet hvide.

Stik til sideairbag under forsæderne går let i stykker.

Dårlig lodning i relæ til kørelys

Enkelte modeller har fået skiftet motorstyring pga. dårlig motorgang.

Se i FDM's magasin; Motor. Der har den lige været i brugtbilstest...

Mvh
Jesper

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-09-04 19:34

Mon, 20 Sep 2004 19:40:39 +0200, skrev "Jesper" <jesper(G)reho.dk>, på
25 linier, i <414f1618$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, :

> [...]
>
>Enkelte modeller har fået skiftet motorstyring pga. dårlig motorgang.
>
>Se i FDM's magasin; Motor. Der har den lige været i brugtbilstest...

Hvis jeg ikke husker forkert anbefaler de man køber den fra 99 og frem
måske kun pga. dine ovennævnte ting.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Lenn Lauridsen

Dato : 20-09-04 22:00

> Se i FDM's magasin; Motor. Der har den lige været i brugtbilstest...

Nu er jeg ikke medlem af FDM, men kan man på anden vis få fat i magasinet
Motor???