ABUS lås meget dyr i DK i forhold til Tysk~
Fra : Per

Dato : 19-09-04 22:12

Hey NG!

Jeg var lige en smut forbi www.masimotor.dk i Holbæk den anden dag.

Der så jeg en abuslås, som jeg selv har købt i Tyskland via www.louis.de -
artikel nr; 10001854

Den koster 2700,- i DK - Jeg gav 180 Euro (1350 kr) via nettet. Altså ca.
halv pris.

Det er da helt vildt at man kan spare så meget for en Lås. De må have en
vild fortjeneste på den slags herhjemme. Der er sgu ikke noget at sige til,
at flere og flere køber via nettet. De danske forretninger dødsdømmer sig
selv!

Jeg var godt nok lidt rystet over at jeg har sparet så meget.

Mvh. Per!

Fra : Anders Thorup

Dato : 20-09-04 22:32

> Jeg var godt nok lidt rystet over at jeg har sparet så meget.

Jeg ville nu have være glad istedet

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid