Apache2 , PHP4/5 , MySQL
Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 19-09-04 21:39

Jeg har gennem længere tid benyttet pakkerne fra ServerLogistics der
installer disse tre programmer. Det har længe irriteret mig at de ikke
er blevet opdateret i et godt stykke tid, så nu har jeg gjort noget ved
det !

Faktisk så har jeg i længere tid opdateret både Apache2 og MySQL. Det
har knebet mere med PHP fordi kompilering af dette er afhængig af så
mange mærkelige ting. Men jeg har eksperimenteret mig frem til hvad der
rent umiddelbart kan bringes til at fungere.

På denne adresse http://webadmin.mathiesen.info/ kan man finde
oplysninger og instrukser til at installere og opdatere de tre pakker
fra ServerLogistics

Jeg vil blive glad for feedback her og på min email.
Jeg ved godt at der mangler en masse dokumentation for hvad, hvorfor og
hvordan, men jeg synes at det var vigtigt at få noget ud til andre på
nettet.

NB ! I skal !ikke! bruge IE - siderne virker kun i browsere der kan
forstå xhtml 1.0 sendt som application/xhtml+xml

yours in happy hacking
--
Bjarne D Mathiesen http://webadmin.mathiesen.info/
København N ; Danmark ; Europa