Alternativinvestering (dfm donering)
Fra : Carsten

Dato : 19-09-04 20:07

I erkendelse af at jeg ikke kan nå at fyre de obligatoriske 200 kr. af på
benzin i hverken forgangne eller kommende uge har jeg valgt at donere en
halv tankfuld (altså i kr/øre) til dfm.dk jvf.
<http://www.dkfritidmotorcykel.dk/donering.asp>

Hvor meget fik du kørt i denne uge ? (hint hint)

Carsten (som intet har at gøre med udviklingen af dfm.dk i øvrigt - kun
daglig bruger)
F4i

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 19-09-04 22:31

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> [...]
>
> Hvor meget fik du kørt i denne uge ? (hint hint)
>
> Carsten (som intet har at gøre med udviklingen af dfm.dk i øvrigt - kun

Der er også en "lille" forskel på dfm.dk og dfmc.dk

(Ja, jeg har også begået den typo).

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Carsten

Dato : 19-09-04 22:58

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Der er også en "lille" forskel på dfm.dk og dfmc.dk
> (Ja, jeg har også begået den typo).

Upppssss, ja selvfølgelig. dfm er forkortelsen for denne nyhedsgruppe. Den
kan (og skal) man ikke støtte mere end man allerede gør via sit internet
abonnement

dfmc.dk er det website som bl.a. har nyhedsgrupper, gallerier, personliste
etc. Den kan man støtte hvis man har lyst, jvf. tidligere nævnt inet
adresse.

Carsten