Pas på tømreren i Solrød
Fra : Klaus Krabbe

Dato : 19-09-04 19:50

Tømrermester Claus Mikkelsen i Solrød skal man passe på. Har netop afsluttet
to års retssag, hvor han havde sagsøgt mig, fordi jeg ikke ville betale en
grundløs ekstraregning.
Sagen endte med forlig, men tømreren måtte æde at betale mig mere end 50.000
kroner, og inden da havde han måttet sætte stillads op om hele huset en gang
til, tage teglene af, der ikke var bundet ordentligt og også lave undertaget
flere steder.
Han er en skovl, der tilsyneladende ikke forstår, hvad han har at gøre med.
Mvh
Klaus Krabbe