Tab af centimeter!!!
Fra : knm

Dato : 19-09-04 19:38

Hej Gruppe

Jeg tabte mig sidste ¨r 17,5 kg og efter et sådan vægttab samt 2
graviditeter, havde jeg altså noget løst maveskind der trængte til at blive
strammet op...

Den mission startede jeg så på for 11 dage siden og sådan så målene ud da
jeg startede:
Mave 79 cm
Hofter 90 cm
Lår 50 cm

Og idag 11 dage efter:
Mave 75 cm
Hofter 88
Lår 47 cm

Jeg er bare så glad for at min træning giver resultater...

//Karina

Fra : Mai Espersen

Dato : 19-09-04 19:55

Hej Karina... Tillykke med vægt- og centimetertabet....
hvordan har du tabt dig de mange kilo... -og hvilken træning har du benyttet
dig af -hjemmetræning med mavebøjninger eller i fitness center...
/Mai

Fra : knm

Dato : 19-09-04 20:53

> [...]
benyttet
> dig af -hjemmetræning med mavebøjninger eller i fitness center...

Da jeg tabte mig, var det ved simpel kostomlægning og motion. Jeg tænkte
over hvad jeg spiste, og ikke mindst hvor meget.....

Jeg løb ca hver anden dag, 4,5 km. Var i motions center 2 gange i ugen...

Da jeg var færdig med at tabe mig, omkring december, stoppede jeg med at
motionere, mest pga at jeg kom i arbejde..

Nu er jeg startet med at gå i fitnesscenter engang i ugen og så laver jeg 2
x 40 maverulninger her hjemme hverdag....

//Karina