7.5 HK dele i tyskland
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 18:52

Hmm det var da billigt for et komplet tun til min yamaha fs1.
1200 Kr for 7.5 HK. Det er faktisk billigere end dengang jeg var knægt om
kørte rundt med et 6.5 HK som politiets "stjal" fra mig

Nå nu er det vist tid til at prøve en gang til.

Tom

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 22-09-04 13:44

> [...]
> kørte rundt med et 6.5 HK som politiets "stjal" fra mig
> Nå nu er det vist tid til at prøve en gang til.

Tak for oplysningen. De har også fisk på tilbud, 2 for 20....

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-04 17:00

"Brian Axelgaard" <Ask@for.it> skrev i en meddelelse

> Tak for oplysningen. De har også fisk på tilbud, 2 for 20....

Hvor?

--
Tom

Fra : Highserver

Dato : 23-09-04 10:55

Hej Tom

Ja, hvem husker ikke "LarsenTrim", jeg handlede selv et 8,5hk for 3500kr i
1983 til min yam i Skovlunde.
Hilsen Jakob.

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-04 18:36

"Highserver" <jakob.FJERN.stahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Tom
>
> Ja, hvem husker ikke "LarsenTrim", jeg handlede selv et 8,5hk for 3500kr
> 1983 til min yam i Skovlunde.

og jeg som troede at jeg var den eneste tilbage som har en yamaha fs1 fra ny

--
Tom

Fra : Ulf

Dato : 27-09-04 18:34

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:<4153098e$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Highserver" <jakob.FJERN.stahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> og jeg som troede at jeg var den eneste tilbage som har en yamaha fs1 fra ny

Hej..

Tom har du en helt ny Yamaha 4 gears?
Som ikke er blevet kørt på?

Hvis så er den jo antik!

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 19:32

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Hej..
>
> Tom har du en helt ny Yamaha 4 gears?

Jeg mente at jeg købte den som ny i 1980

> Som ikke er blevet kørt på?

Jeg har kørt 86.000 Km på den

> Hvis så er den jo antik!

jowjow