Snowflake
Fra : Pernille og Kennet

Dato : 19-09-04 18:46

Hej gruppe.

Er der nogen, som har købt mad ombord på snowflake-ruterne? Jeg kan se deres
"menukort" på nettet, og priserne på mad virker yderst rimelige (i forhold
til så meget andet). Er det pengene værd?

Må man selv have mad/drikke med ombord? Her tænker jeg specielt på sodavand,
da 10 Dkr. for 15 cl. virker som åger på mig.

Hilsen
Pernille
--------------------
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 21-09-04 08:42

Ret mig hvis jeg tar fejl.. men er snowflake ikke lukket? Jeg har fulgt en
del med i SAS's spareplaner, og jeg mener at lukningen af Snowflake er en
del af denne spareplan.. måske lidt off-topic..

Fra : Trine og Michael

Dato : 21-09-04 09:01

> Ret mig hvis jeg tar fejl.. men er snowflake ikke lukket?

Snowflake er lukket, men de billigste billetter hos SAS hedder nu Snowflake,
og skulle give de samme vilkår og service som man havde hos Snowflake.

Michael

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 21-09-04 16:15

"Herbert Giulio Garonfolo" <dont@write.me> skrev i en meddelelse
> Ret mig hvis jeg tar fejl.. men er snowflake ikke lukket? Jeg har fulgt en
> del med i SAS's spareplaner, og jeg mener at lukningen af Snowflake er en
> del af denne spareplan.. måske lidt off-topic..

Hej!

Jo, det rigtige Snowflake er "lukket"/"omdannet", men kører videre oktober
ud (har vi fået at vide). Vi skal af sted i oktober, så vi skal med en helt
almindelig snowflake-rute.

Mvh

Pernille

Fra : Anders Jensen

Dato : 21-09-04 21:16

Snowflake har aldrig eksisteret som et selvstændigt selskab, men har været
fly som SAS "ikke har vist hvad de skulle bruge til. (groft sagt)" Det der
er sket er at disse fly igen er alm. SAS fly, (dvs. med economy og Business
class) og at Snowflake bare er et brand for billige flybilletter, og meget
lidt service, som vil blive udbudt på en lang række Europæiske ruter.

Maden er ganske udmærket, ikke noget at skrive hjem om...Men tænk på at det
ikke er Atlanten du skal krydse. Normalt er det flytider på op til 4½ time.
altså spis når du kommer frem...

God tur.

Fra : JIB

Dato : 22-09-04 08:16

"Pernille og Kennet" <anonymos@noplace.dk> wrote in message

> Må man selv have mad/drikke med ombord? Her tænker jeg specielt på sodavand,
> da 10 Dkr. for 15 cl. virker som åger på mig.

Der er vel generelt ikke noget forbud mod at medbringe en sandwich og en
sodavand, uanset om man skal på en togtur eller en flyrejse. Der har
blot ikke været tradition for selv at medbringe mad på fly, da det altid
har været inkluderet i billetprisen.

Dog kan jeg undre mig over, at du hænger dig i 10 kr. for en sodavand,
når du har ofret flere hundrede på en flybillet...?? Bemærk, at øl er
billigere end sodavand - de vil altså gerne have, at man drikker sig
fuld ombord. Ellers er der 50 cl vand til 10 kr.

Mvh. JIB