ny bil lån osv
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-09-04 18:40

Hejsa

Min Opel Kadett E `85 1,6 ville ikke mere her i weekenden, efter at den
havde været til mekaniker, ved sku ikke hvad der er sket.. Men motoren satte
i hvertfald ud....før kørte den sku fint, men efter at få skiftet
katalysator osv, gik det helt galt.

Men for smidt en 1,3 motor i den, så den kan køre lidt igen... Men tænkte at
jeg måske skulle have en ny bil...

Hvad kan i anbefale, hvis man vil have en billig måske 1-2 årig bil på
diesel og hvordan er det hvis man vil have en gulplade bil? Den der ejer
gulplade bilen er den eneste der må køre i den, eller hvordan er det?
Hvis man siger 100.000 for en ny bil, hvordan er billån så normalt skruet
sammen.. månlig ydleser samt løbetid?

Tænkte i noget hyndai Getz, men har bestemt ikke særligt meget om biler.

Fra : Jacob Madsen

Dato : 19-09-04 19:05

> [...]
> diesel og hvordan er det hvis man vil have en gulplade bil? Den der ejer
> gulplade bilen er den eneste der må køre i den, eller hvordan er det?

Nej - er den indregistreret til privat brug må alle køre den. Men den kan
være dyr i vægtafgift, hvis den har totalvægt over 2000 kg og er fra efter
maj 98, ellers er de billige.

Fra : K ö n i g

Dato : 19-09-04 19:15

>Men motoren satte
> i hvertfald ud....før kørte den sku fint, men efter at få skiftet
> katalysator osv, gik det helt galt.

Der er skisme da ikke katalysator i en 1.6 fra 1985. . . . . ? ? ?

MVH Peter König

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-09-04 21:23

"K ö n i g" <NOpommer-konigSPAM@email.dk> wrote in message

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
> meddelelse
>

> Der er skisme da ikke katalysator i en 1.6 fra 1985. . . . . ? ? ?

jeg mente nok karborator