Skærme
Fijala 3554
rengøring
Fra : Tommy Nielsen

Dato : 19-09-04 17:11

Hej!

Jeg vil gerne rengøre min fladskærm. Men er der ikke noget med at den har
fået en coating, så man ikke kan vaske den af i hvad som helst? Hvad gør man
sådan en ren med?

PFT

Tommy

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-09-04 18:48

Tommy Nielsen wrote:

> Hvad gør man sådan en ren med?

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas VJ

Dato : 20-09-04 10:28

> [...]
430 no such message
på tele2s nyhedsserver...

mvh
Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-09-04 12:24

Thomas VJ wrote:

> 430 no such message
> på tele2s nyhedsserver...

Prøv med Google.

Jesper G. Poulsen

Fra : Volker Dawideit

Dato : 20-09-04 11:11

I manualen til min Eizo FlexScan står der udtrykkeligt at man ikke må bruge
opløsningsmidler (ethanol, methanol eller isopropylalkohol), men at man godt
må bruge en blød, vand-fugtet klud eller objektivpapir (!) til hårdnakkede
pletter.
Mvh. Volker

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 20-09-04 21:43

Tommy Nielsen <tommynielsen77@*remove*webspeed.dk> wrote:
> Hej!
>
> Jeg vil gerne reng?re min fladsk?rm. Men er der ikke noget med at den har
> f?et en coating, s? man ikke kan vaske den af i hvad som helst? Hvad g?r man
> s?dan en ren med?

Jeg bruger Monster iClean som sælges hos Apple. Det har den egenskab,
at det ikke løber ned af skærmen når det sprøjtes på og skærmen bliver
også flot ren. Der medfølger et par pænt store filtklude.

Jeg ved ikke hvad flasken indeholder, men det er uden tvivl en kraftig
overpris man betaler for sådan en flaske. Det er dog begrænset hvor
tit man vil bruge det og som man kan se her i gruppen, så er der mange
der er bange for at ødelægge deres skærme, så det er måske ikke så
dumt at købe noget der med garanti virker.

Man kan desværre ikke linke direkte til et produkt på Apple Store, men
jeg kan give dig linket til selve butikken:
http://www.apple.com/denmarkstore

--
Mvh.
René Frej Nielsen