Elstyring af vinduer?
Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 15:16

Hej!

Jeg har ledt forgæves efter et sted hvor jeg kan købe elstyring af alm.
dannebrogsvinduer. I vores køkken er der en over 100 cm bred bordplade, og
det gør det ret svært at nå hasperne på de øverste vinduer, og jeg ved at
man kan få en fjernbetjent elstyring af disse. Spørgsmålet er bare hvor.

P.f.t.,
Lars Vestman

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-09-04 16:15

Vestman skrev:

> [...]
> man kan få en fjernbetjent elstyring af disse. Spørgsmålet er bare hvor.

I et byggemarkeds proff.afd. kan de skaffe, hvad du ønsker. Hvis
du printer ud fra nedenstående link, er det en hjælp, når der skal
bestilles:

http://www.carlf.dk/Katalog/Produkt.00/006410.HTM

For et stykke tid siden, monterede jeg el-vinduesåbnere i helt nye
vinduer, som en kunde ønskede. De elektriske bokse blev fræset ind
i karmene, så de blev helt skjulte. Det kan du jo desværre ikke
komme til nu, når vinduerne er isat.

Håber ovennævnte var det du tænkte på

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-04 17:42

"Svend Erik Bertelsen" <nospamtoseb@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vinduer, som en kunde ønskede. De elektriske bokse blev fræset ind
> i karmene, så de blev helt skjulte. Det kan du jo desværre ikke

Nej, det ville naturligvis have været prikken over i'et...

> Håber ovennævnte var det du tænkte på

Takker mange gange!

--
Venligst, Lars Vestman

Fra : Armand

Dato : 22-09-04 20:22

Vestman <vestman at adslhome danmark> skrev i en
> [...]
> man kan få en fjernbetjent elstyring af disse. Spørgsmålet er bare hvor.

Øh?
Det burde være nærliggende, at det er låsesmedens gebet.
Har du ikke en større låse- smed/forretning i nærheden, så forhør dig dér!

--
Armand.