vil i forberedes til forfølgelse?
Fra : Ole Madsen

Dato : 19-09-04 14:25

WIE 1 John 5:19 Vi veed, at vi er af Gud, og at hele verden er i Den Ondes
vold!

Når man bekender kulør kan det føre til forfølgelse, vi ser i den asiatiske
menighed at de forfølges meget mere end vi gør, men vil vi have Gud til at
gøre noget i vort land så er det bedre at forberede sig på lidt af hvert.

Vi er blevet SPARET, eller er vi? er vi ikke lidt lunkne efter hvor lidt
forfølgelse vi har? jeg taler også til mig selv, selv om jeg selv oplever at
blive løjet om i den by jeg bor i.

Jeg vil bare opfordre jeg til i det mndste at berede jer på at det kan ske.
Der står om det hus der ikke byggede på klippen at det styrtede ned, så af
den grund må vi lade rødderne gå langt ned i jorden så vi er beredte når
det begynder at komme.

Ole

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 20-09-04 14:06

> [...]
lidt
> forfølgelse vi har? jeg taler også til mig selv, selv om jeg selv

Jeg håber næsten på at blive forfulgt på et tildspunkt i mit liv... det
kN godt lyde mærkeligt, men jeg ser sådan på det at når fjender gider
forfølge mig er det fordi jeg er en trussel...
og spørgsmålet er om vik ikke ville se en masse flere mirakler og ting
som i asien hvis det lige pludselig ''kostede'' noget at tro.

--
----
GOD BLESS!!

Simon Moore Højer