Nilfisk forhandlere??
Fra : "> Allan

Dato : 19-09-04 13:57

Hej...
Jeg leder efter en Nilfisk 500/510/520/530 eller 540 til de billigste penge
på nettet...
Findes der ikke en side der sammenligner priser på nilfisk?

Indtil videre har jeg fundet en 530'er til 1.995,- kr.

Har du evt. et tip?

Mvh
Allan

Fra : tb

Dato : 19-09-04 14:10

start med at læs tænk og test, og du vil opdage at det slet ikke er en
nilfisk du vil ha

skulle du stadig insisitere, så er dandiscount.dk i flensborg de billigste i
mine øjne. Det kan godt være de ikke lige har din model, men de bestiller
som regel hjem...

"> Allan <" <hophophophophop@udisneenlilleegernlillebonnieegern.de> skrev i
en meddelelse news:414d8234$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : "> Allan

Dato : 19-09-04 17:52

> [...]
>
> skulle du stadig insisitere, så er dandiscount.dk i flensborg de billigste
> i mine øjne. Det kan godt være de ikke lige har din model, men de

Jeg tror jeg insisterer 530'ern til 2000,- kr er et okay tilbud. Vi
købte for 2 år siden en AEG Vampyr - den er død nu og den kostede 1300,- kr.
Nilfisk har 5 års garanti - og jeg ved det duer...

Tak for tippet om dandiscount... Hvilke danske butikker (evt. kæder) sælger
Nilfisk?

Mvh
Allan

Fra : Johnt

Dato : 19-09-04 22:08

"> Allan <" <hophophophophop@udisneenlilleegernlillebonnieegern.de> skrev i
en meddelelse news:414db945$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> kr. Nilfisk har 5 års garanti - og jeg ved det duer...
>
> Tak for tippet om dandiscount... Hvilke danske butikker (evt. kæder)

Jeg tror at du kan få Nilfisk i alle hvidevarebutikker i Danmark.

Forøvrigt ser det udtil at kr 1.995,- den laveste pris man kan få 530´eren
til. Jeg har ihvertfald ikke kunnet finde nogle netbutikker som er
billigere.

Hilsen

Johnt

Fra : "> Allan

Dato : 19-09-04 22:20

> [...]
>
> Forøvrigt ser det udtil at kr 1.995,- den laveste pris man kan få 530´eren
> til. Jeg har ihvertfald ikke kunnet finde nogle netbutikker som er

Okay - Jamen så bliver det jo nok den jeg køber... Havde ellers en kammerat
der påstod at han havde købt en model 524 til mellem 12 - 1400 kr. hos
Punkt1... Måske skulle jeg lige gå derhen forbi og spørge... Med mindre de
har lukket...

Mvh
Allan