ny dvd sexshop åbnet
Fra : TheSexShop.dk - Tomm~

Dato : 19-09-04 12:05

Med 40% rabat på alle film !!

www.thesexshop.dk

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 12:46

"TheSexShop.dk - Tommy Mærsk" <salg@thesexshop.dk> skrev i en meddelelse
> Med 40% rabat på alle film !!
>
> www.thesexshop.dk

Følger man det link.....får man dette at se under Kontakt sektionen:

Email: salg@thesexshop.dk

ICQ: 112325203

TLF: +4551516924

Telefonen bedes dog kun benyttes i extremt vigtige sager, vi plejer at svare
på vores email indenfor 2 timer i vores åbningstid.

Hvor useriøs kan man blive ?????

ICQ og mobil nummer + email...ingen fysisk adresse....ingen fastnet
telefon....... og så ICQ nr ...........ARGH...der turde jeg sku ikke
handle....
og så reklame i en ikke kommerciel nyhedsgruppe....ARGH...

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 19-09-04 20:45

Jan Pedersen <jantheman28@hotmail.com> wrote:
> ingen fysisk adresse....ingen fastnet
> telefon.......

Domænenavn: thesexshop.dk
DNS: thesexshop.dk
Registreret: 2004-07-30

Registrant:
Handle: AP7255-DK
Navn: 2mmy Productions
Adresse: Munkeparken 93
Postnr. & by: 6240 Løgumkloster
Land: Danmark
Telefon: +45 51516924
E-mail: webmaster@fetishplayers.com

Fuldmægtig:
Handle: AP7256-DK
Navn: 2mmy Productions
Att.: Tommy Mærsk
Adresse: Munkeparken 93
Postnr. & by: 6240 Løgumkloster
Land: Danmark
Telefon: +45 51516924
E-mail: webmaster@fetishplayers.com

Betaler:
[...]

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Anita

Dato : 19-09-04 21:00

Preben Bødker Nielsen wrote:

> /Preben

Godt nok er det usmart at poste reklame i en debat-gruppe. Men det er da
heller ikke ligefrem smart at poste staklens navn og diverse andre
oplysninger her.

Venligst Anita

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 21:08

> Godt nok er det usmart at poste reklame i en debat-gruppe. Men det er da
> heller ikke ligefrem smart at poste staklens navn og diverse andre
> oplysninger her.

Næ men det er fuldt lovligt da disse informationer kan hentes frit af alle
der gider søge på registranten af domænet...men det behøver jo ikke være
samme mand :)

telefonnummeret kunne måske også have været anvendt men det behøver jo
heller ikke stå i mandens navn...så alt i alt har vi her måske fået hængt en
forkert person ud :(
well ikke mig jeg refererede bare til oplysningerne på den hjemmeside der
blev linket til :)

Fra : Jonny Jensen

Dato : 21-09-04 18:44

> Godt nok er det usmart at poste reklame i en debat-gruppe. Men det er da
> heller ikke ligefrem smart at poste staklens navn og diverse andre
> oplysninger her.

Det er jo tilgænglige oplysninger som enhver kan finde hvis de vil? Det er
jo bare ejerskabsoplysninger fra domænet.

Jonny.

Fra : Anita

Dato : 21-09-04 19:14

Jonny Jensen wrote:

> Det er jo tilgænglige oplysninger som enhver kan finde hvis de vil?
> Det er jo bare ejerskabsoplysninger fra domænet.

Det er jeg da udemærket klar over. Men derfor behøver man jo ikke poste det
i en nyhedsgruppe. Ligesom man heller ikke bør poste reklame.

Venligst Anita

Fra : Michael-7500

Dato : 21-09-04 20:57

"Jonny Jensen" <jonny_jensenNO_SP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jo tilgænglige oplysninger som enhver kan finde hvis de vil? Det er
> jo bare ejerskabsoplysninger fra domænet.

Men ikke videre smart at lægge mandens mail-adr. ud i NG'en. Det er vel
heller ikke for sjov, at du har sløret din....

--
Michael

Fra : Heinrich

Dato : 19-09-04 15:39