Foto
IBM760 5420
Teil 3020
technikdirekt.de og leveringstid
Fra : ChristianTC

Dato : 19-09-04 11:35

Hej NG

Min far bestilte for tre uger siden et Canon EOS 300D kamera hos
technikdirekt.de, og har endnu ikke hørt et mug fra dem udover den
ordrebekræftigelse som automatisk bliver sendt når man har bestilt. For et
halvt år siden bestilte jeg selv et kamera der og det gik rimeligt hurtigt,
så derfor kan jeg ikke forstå hvad der sker med min fars kamera. Er de bare
utrolig dårlige til at informere/kommunikere med deres kunder, eller er der
noget andet galt med firmaet?

Mvh
Christian Trier

Fra : Martin K. R.

Dato : 19-09-04 12:30

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Er de bare utrolig dårlige til at informere/kommunikere med deres kunder,
> eller er der noget andet galt med firmaet?

Baseret på mine egne erfaringer, så er de generelt meget hurtige til at
levere, HVIS varen er på lager. Desværre kan man ikke se på hjemmesiden om
en vare er på lager, men hvis der på ordrebekræftelsen står noget i retning
af "ist bereits für Sie bestellt" under en vare, så er den ikke lagervare.
Så kan der godt gå uger før den dukker op.
Bortset fra dette lille irritationsmoment, så har jeg kun rigtig gode
erfaringer med firmaet.

Martin

Fra : [HCS] 4000

Dato : 19-09-04 12:33

Jeg har selv været ude for det samme, hvor der gik over et halvt år før
varen blev leveret. Jeg henvendte mig dog inden med en e-mail og fik det
svar, at varen var i restordre hos Canon som ikke kunne give dem nogen
leveringstid. Du kan sagtens renge til dem og forhøre dig, så får du svar
med det samme.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

* www.pbase.com/hcstune *

Fra : Pierre

Dato : 19-09-04 18:11

Hej Christan

Jeg har handlet med TD i over 2 år og er altid blevet behandlet godt. Men nu
er det jo sådan at det er Canon der ikke har så god service det vil sige det
bliver TD som bliver bussemand når Canon ikke kan leverer. For 4 mdr siden
bestilte jeg 3 linser hos dem efter at der var gådet 3 uger besluttede jeg
mig for at ringe "de taler glimernde engelsk" og fik den besked at de blev
afsendt dagen efter og rigtigt nok jeg modtog mine linser to dage efter. Så
selv om det er svært at værer tåldmodig når man går og vænter på sit nye
udstyr ! ja du ved når man venter på noget godt og vil sparer lidt penge

Mvh.Pierre