Sammenligning af investeringsforeninger
Fra : Ivar

Dato : 19-09-04 11:24

De større banker samt andre har lavet investeringsforeninger.
Findes der en sammenligning mellem disse "udbyderes" samlede
afkast af alle deres foreninger fx over 5 år?
Alternativt en sammenligning mellem investeringsforeninger
med samme interesseområde.
Hvor meget stopper foreningerne selv i lommerne ved henholdsvis
investering i aktier og obligationer?

Ivar Magnusson

Fra : Peter [5260]

Dato : 19-09-04 17:07