Hjæææælp... :o(((
Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 19-09-04 11:00

Suuk...jeg kom til at slette den FORKERTE "Previous systemmappe"...da
jeg skulle installere nyt...og nu kan jeg ikke finde mit gamle
skrivebord og alt der lå på det...piiiv...kan jeg på nogen måde "grave
det frem igen", mon???

Mvh
Nikolaj, Århus

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-09-04 13:50

In article <190920041201439638%nik@galestreger.dk>,
Nikolaj Lauritzen <nik@galestreger.dk> wrote:

> [...]
> jeg skulle installere nyt...og nu kan jeg ikke finde mit gamle
> skrivebord og alt der lå på det...piiiv...kan jeg på nogen måde "grave

Den ligger vel ikke bare i papirkurven? Hvis ikke, kan man vist hente
tingene frem med specialprogrammer. Det slettede ligger sådan set stadig
på harddisken, og kan godt findes. Men så skal du ikke bruge computeren
mere. Computeren overskriver jo slettede filer, så den kan sagtens finde
på at overskrive det, du gerne vil hente frem.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-09-04 19:54

Hej Nikolaj

Nej, du kan ikke uden videre bare finde det igen, - desværre, men hvis
du har Norton SystemWorks 3, kan du bruge den. Vælg _VolumeRecover_ og
gem det fundne igen på en anden partition. Start fra selve Norton
Systemworks CD'en, - det er en forudsætning for, at det virker korrekt!

Programmet Data Rexcue X kan også gøre nogenlunde det samme.

Det er nok desværre de to eneste chancher, du har...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Michael Holm

Dato : 20-09-04 10:08

> [...]

> jeg skulle installere nyt...og nu kan jeg ikke finde mit gamle
> skrivebord og alt der lå på det...piiiv...kan jeg på nogen måde "grave

Hvis det er Previous systemmappe, burde dit skrivebord mv. da ikke blive
slettet... det ligger jo i brugermappen.
Har du kigget i mappen /Users (dansk: /Brugere tror jeg nok) for at
se om din gamle bruger ligger der ?
--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk