"Joachim kysser 17-årig" skriver EB
Fra : Hansen

Dato : 19-09-04 09:10

Ekstra Bladet:
"Party-prinsen ville score 17-årig pige"
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=263227

Ekstra Bladet:
"Joachim tog piger på balderne"
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=263412

Nu ved vi jo slet ikke, om det er sandt, og EB er måske
ikke den mest troværdige kilde, der findes.

Men er det naturligt for en 35-årig, hvis man i sin adfærd
udviser så meget lyst til 17-årige?

Er det et forsinket ungdomsoprør fra en person, der
måske aldrig har slået sig løs som andre unge mennesker?

Hvad bør andre 35-årige gøre i samme situation?

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 09:37

> [...]
> måske aldrig har slået sig løs som andre unge mennesker?
>
> Hvad bør andre 35-årige gøre i samme situation?

Nu er personer jo i deres gode ret til at have seksuel omgang med andre når
de er fyldt 15 år. Simon Spies var f.eks. uddannet cand.psych. og nød tit at
have seksuel omgang med purunge piger......manden tilhørte så måske ikke
flertallet af danskere :)
Men lad dog folk kurtisere hvem de vil bare disse er over 15 år :) Kærlighed
kender ingen alder.....Hvem siger forresten at Joakim var psykisk mere moden
end den 17 årige ? Og dermed kan der jo godt være en ligeværdighed i
forholdet :)

Fra : Hansen

Dato : 19-09-04 10:36

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> var psykisk mere moden end den 17 årige ? Og dermed kan der
> jo godt være en ligeværdighed i forholdet :)

Det kunne da i teorien sikkert være vanvittigt underholdende at
kaste sig over 17-18-årige piger, hvis man selv nærmer sig de 35.

Men hvordan finder man den slags unge kvinder, der er
interesseret i en snart 35-årig som *ikke* render rundt på
diskoteker hver weekend, og *ikke* har en prinsetitel?

Hvordan tiltrækker man unge gold-diggers, hvis man egentlig
ikke har lyst til at skilte med sin indkomst - men alligevel ikke
har så meget andet at byde på i forhold til en 17-18-årig (for
nu at sætte det på spidsen)?

Og hvordan undgår man at blive beskyldt for at være en
lummer kriminel - for den slags aldersforskel kan hurtigt få
de værste beskyldninger frem hos nogle.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 20-09-04 06:49

"Hansen" <ingen@spam.mail> wrote in message

> [...]
> interesseret i en snart 35-årig som *ikke* render rundt på
> diskoteker hver weekend, og *ikke* har en prinsetitel?

Jamen, det er jo netop pointen! Pigerne er vilde med HKH, *fordi* han er
prins og *fordi* har render rundt og fester sammen med dem hver weekend. Der
er næppe særligt mange piger som er interesserede i et længere-varende
forhold med ham, og det er HKH måske heller ikke selv interesseret i.

Så hvis du ønsker et seriøst forhold, så bliver det næppe sammen med de helt
unge, med mindre du selv opfører dig som sådan en.

-Michael.

Fra : Mette

Dato : 20-09-04 09:42

"Hansen" <ingen@spam.mail> skrev i en meddelelse

> Men hvordan finder man den slags unge kvinder, der er
> interesseret i en snart 35-årig som *ikke* render rundt på
> diskoteker hver weekend, og *ikke* har en prinsetitel?

Så skal du vist lede efter en bestemt type 17-årig - og det er ikke hende
med 3 mobiltelefoner, lavtsiddende, stramme jeans og "zøde" i hver anden
sætning. Så er det snarere den lidt mere stille og eftertænksomme, modne,
måske knap så supermodelagtige pige, du skal have fat på.

> [...]
> ikke har lyst til at skilte med sin indkomst - men alligevel ikke
> har så meget andet at byde på i forhold til en 17-18-årig (for

Hvad vil du med en teenager, der desuden kun tager dig for pengenes skyld?

Fra : PerX ...

Dato : 20-09-04 14:12

In article <414e9769$0$296$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Mette@nospam.dk says...
> [...]
> sætning. Så er det snarere den lidt mere stille og eftertænksomme, modne,
> måske knap så supermodelagtige pige, du skal have fat på.

Så udseende bestemmer opførsel?

Fra : Mette

Dato : 20-09-04 23:13

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <414e9769$0$296$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> Mette@nospam.dk says...
> >

> Så udseende bestemmer opførsel?

Det gør det i i høj grad. Hvis en flot pige hele sit (teen) liv har fået at
vide, at hun var superlækker, har oplevet, at alle fyrene bagte på hende, at
hun var med i inderkredsen pga. hendes image, så vil hun i mange tilfælde
være en pige, der ikke blot bliver bedømt på udseende, men som også selv
bedømmer andre på udseende og status.
For de piger, der virkeligt følger moden og lægger krigsmaling hver morgen
handler det jo om overflade et meget langt stykke henad vejen og ja, deres
adfærd mod mænd afspejles i dette.

Er en pige derimod mere almindelig og har hun aldrig fået det image, det er
at være "lækker" i flertallets øjne, så tror jeg, at hun er mere tilbøjelig
til at vælge anderledes hvad mænd - og venner - angår.

Jeg taler af egen erfaring.

Fra : PerX ...

Dato : 21-09-04 13:52

In article <414f556f$0$265$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Mette@nospam.dk says...
> [...]
> at være "lækker" i flertallets øjne, så tror jeg, at hun er mere tilbøjelig
> til at vælge anderledes hvad mænd - og venner - angår.

Mja, det er der jo en vis logik i. Desværre at det dog åbenbart skal
være så enten eller - enten ser man godt ud eller også har man dybte.
Kunne Gud for helvede dog ikke blande det det en smule!

> Jeg taler af egen erfaring.

Hm.. den sidste kategori? :)

Fra : Mette

Dato : 21-09-04 17:00

> Hm.. den sidste kategori? :)

Begge kategorier. Jeg lagde ud med at være Mette Almindelig - drengenes VEN.
Dette gjorde, at jeg begyndte at spille på de mere personlighedsmæssige
tangenter og således også blev tiltrukket af fyre, der af førstehåndsindtryk
var "almindelige", men som havde noget i hovedet og i personligheden, som
tændte mig.

Senere gennemgik jeg en ret drastisk fysisk forvandling med væggtab og
opdagede, at jeg faktisk var en ganske køn pige. Og pludseligt stod fyrene i
kø. For det meste var det dog de "smarte" fyre, der stod i kø og som lagde
mere vægt på at have en køn pige ved sin side, end det jeg ellers havde at
byde på. Jeg blev dog smigret og glad og begyndte ligeså stille at at ændre
på kravene, stille højere krav til udseende og fremtoning end ellers. For
jeg var jo "lækker".
Efterhånden udjævnede det sig dog. Og efter en lang periode med skuffelser
over karlsmarterne, gav jeg mere eller mindre op og begyndte at revurdere
mit image.

Nu er jeg kæreste med en meget flot mand, der både har hjerne, hjerte og
dybde - og han var der lige pludselig. Han forelskede sig ikke i mit
udseende (faktisk syntes han, at jeg havde kikset hår, og var lidt for tynd,
da vi mødtes første gang) men han forelskede sig i Mette.

Det KAN altså lade sig gøre. Men min flotte, høje veninde som for det meste
går efter udseende, hun har stadig ikke heldet med sig. Og det er synd, for
hun er faktisk meget mere end sit flotte ydre.

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:34

In article <41504f72$0$250$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Mette@nospam.dk says...
> [...]
> udseende (faktisk syntes han, at jeg havde kikset hår, og var lidt for tynd,
> da vi mødtes første gang) men han forelskede sig i Mette.

Godt for Mette :)

> Det KAN altså lade sig gøre. Men min flotte, høje veninde som for det meste
> går efter udseende, hun har stadig ikke heldet med sig. Og det er synd, for
> hun er faktisk meget mere end sit flotte ydre.

Og du har ikke givet hende nogle råd? :)

Fra : Mette

Dato : 22-09-04 18:33

> In article <41504f72$0$250$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> Mette@nospam.dk says...
>
> Godt for Mette :)

> Og du har ikke givet hende nogle råd? :)

Jo, konstant - men det er svært. For hun møder virkeligt kun idioter.

Fra : ¤

Dato : 21-09-04 14:43

> [...]
>at være "lækker" i flertallets øjne, så tror jeg, at hun er mere tilbøjelig
>til at vælge anderledes hvad mænd - og venner - angår.

Må jeg så spørge: Hvilken af grupperne tilhører du så ?
Torben

Fra : GLS

Dato : 21-09-04 04:59

"Mette" <Mette@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske knap så supermodelagtige pige, du skal have fat på.

> Hvad vil du med en teenager, der desuden kun tager dig for pengenes skyld?

Hov, stop lige en halv.
Nogle purunge piger vælger en "moden" mand, uden at skele til hans tegnebog,
min kæreste er 25 og jeg er 58, vi har været kærester gennem 11 måneder nu,
og hun har flere penge end jeg har, da jeg nærmest er ruineret.

Kan forøvrigt oplyse at vi regner med at skulle giftes i løbet af det næste
års tid

Med venlig hilsen

GLS

Fra : PerX ...

Dato : 21-09-04 13:56

In article <414fa6f2$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, gls_46
@hotmail.com says...

> [...]
> min kæreste er 25 og jeg er 58, vi har været kærester gennem 11 måneder nu,
> og hun har flere penge end jeg har, da jeg nærmest er ruineret.

Nej hvor godt (altså ikke at du er ruineret). Er der andre fordoms
clicher som gør sig gælnde? Er du vis og moden og kan guide hende gemmen
livet?

En kvindelig bekendt jeg har, mener at alle kvinder vælger parter for at
kunne føle sig trygge (uanset hvor mange penge og magt de har) - ud fra
den betragtning er det vel logisk med en ældre partner.

> Kan forøvrigt oplyse at vi regner med at skulle giftes i løbet af det næste
> års tid

Tillykke! Så kan det være i kan komme med i Godaften Danmark på TV2 :)

Fra : Jan Hansen

Dato : 21-09-04 15:22

"GLS" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Nå så betyder GLS altså i virkeligheden Gammel Liderlig Satan, som en anden
skribent foreslog i en anden debat !

Når min datter bliver 25 er jeg 47.
Jeg ville dælme nødig ha en svigersøn der var 11 år ældre end mig selv.
Skam dig GLS

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 15:40

Jan Hansen skrev:

> Når min datter bliver 25 er jeg 47.

Regne regne regne... du har dælme været hurtigt ude!

> Jeg ville dælme nødig ha en svigersøn der var 11 år ældre end mig
> selv. Skam dig GLS

Det må være en underlig fornemmelse ja.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jan Hansen

Dato : 21-09-04 15:53

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Regne regne regne... du har dælme været hurtigt ude!

Ja sådan er det, når man ikke har lært at bakke i fedtet føre

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 18:33

Jan Hansen skrev:

> Ja sådan er det, når man ikke har lært at bakke i fedtet føre

ROFL

Fra : Heinrich

Dato : 21-09-04 20:13

x-no-archive: yes

Jan Hansen wrote:

> [...]
> skribent foreslog i en anden debat !
>
> Når min datter bliver 25 er jeg 47.
> Jeg ville dælme nødig ha en svigersøn der var 11 år ældre end mig selv.

Slap af!

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:20

In article <41503912$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jahans@yahoo.com says...
>Jeg ville dælme nødig ha en svigersøn der var 11 år ældre end mig selv.
> Skam dig GLS

Nej, skam dig fordi du dømmer andre udfra dine personlig problemer.

Fra : Jan Hansen

Dato : 22-09-04 19:36

> [...]
Øhhhhhhhh, dømmer ja ! men hvilke personlige problemer omtaler du ?

Måske blander du bare indlæggene sammen

Fra : PerX ...

Dato : 24-09-04 23:37

In article <4151c611$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jahans@yahoo.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> >
> Øhhhhhhhh, dømmer ja ! men hvilke personlige problemer omtaler du ?

De problemer der gør du ikke kan acceptere at voksne mennesker kan have
et forhold, også selv om der er stor aldersforskel.

> Måske blander du bare indlæggene sammen

Nej, du fornægter det bare.

Fra : Jan Hansen

Dato : 25-09-04 09:33

> Nej, du fornægter det bare.

Suk. I rest my case !

Fra : PerX ...

Dato : 26-09-04 14:54

In article <41552d42$0$169$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jahans@yahoo.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Suk. I rest my case !

Nej, jeg blander ikke noget sammen - det er dig som ikke vil acceptere
at nogle mennesker har et forhold hvis aldersforskellen er over en vis
grænse som du definere. Dermed viser du din fordomsfuldhed.

Fra : Hansen

Dato : 25-09-04 17:12

> Hvad vil du med en teenager, der desuden kun tager dig
> for pengenes skyld?

Hvis en snart 35-årig mand har lyst til en 17-18-årig kvinde,
kunne det måske skyldes lyst til noget uforpligtende sex med
en ung krop - vel en ret naturlig ting iflg. Desmond Morris?

Det lyder helt sikkert overfladisk i manges ører - men det er
vel ikke mere overfladisk, end når en kvinde går efter en mand
udelukkende pga. hans udseende eller penge?

Jeg er ganske godt klar over, at der kunne være meget andet
og mere at hente i et forhold til en mere jævnaldrende, men
måske er lysten i øjeblikket til noget andet, og måske er
Joachim ikke den eneste, der glemte at slå sig løs som ung?

Hvem husker ikke også 34-årige Nikolaj Steen, der i filmen
"En kort en lang" boltrede sig i piccoliner og gymnasietøser?
Eller 62-årige Peter Steen, der i tv-serien "Karrusel" var
sammen med 18-årige Tina Dickow?

Fra : Hansen

Dato : 10-10-04 09:36

> [...]

> "En kort en lang" boltrede sig i piccoliner og gymnasietøser?
> Eller 62-årige Peter Steen, der i tv-serien "Karrusel" var

Og i øvrigt: Den slags danske film og tv-serier med
(halv)gamle mænd og helt unge kvinder, er der alt for få af.

Fra : Lars Fischer

Dato : 22-09-04 14:01

"Hansen" <ingen@spam.mail>

> Men hvordan finder man den slags unge kvinder, der er
> interesseret i en snart 35-årig som *ikke* render rundt på
> diskoteker hver weekend, og *ikke* har en prinsetitel?

Så din anke går altså ikke på prinsens adfærd, men derimod på, at de unge
piger ikke gider være sammen med dig. Tjoh - jeg kan da godt se det er
trist, men hvad har det med Kornprinsen at gøre?

/Lars

Fra : Heinrich

Dato : 19-09-04 12:12

x-no-archive: yes

Jan Pedersen wrote:

> [...]
> flertallet af danskere :)
> Men lad dog folk kurtisere hvem de vil bare disse er over 15 år :) Kærlighed

Det har intet med kærlighed at gøre, det som Joachim praktiserer!
Men ellers har du ret i, at alderen ikke betyder noget, når vi taler
kærlighed.

Fra : Douglas

Dato : 19-09-04 12:05

Hansen wrote:
> [...]

> Nu ved vi jo slet ikke, om det er sandt, og EB er måske
> ikke den mest troværdige kilde, der findes.

Jeg kan som øjenvidne bekræfte det hele, og jeg har da en veninde hvis
balder havde et yderst tæt forhold med Jokkes hånd, en hel aften i byen
i Silkeborg.

Fra : Paul

Dato : 19-09-04 13:12

"Douglas" <dualmind2k@hotmail.com-SLETDENNETEKST> skrev i en meddelelse

> Jeg kan som øjenvidne bekræfte det hele, og jeg har da en veninde hvis
> balder havde et yderst tæt forhold med Jokkes hånd, en hel aften i byen
> i Silkeborg.

Ja, og jeg kender én som kender én som muligvis har set et billede af
Jokke's hånd.
Billedet var efter forlydende anbragt i trusserne på en 16-årig kvindelig
dværg, og det er ganske vist...

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : Douglas

Dato : 20-09-04 16:00

> Ja, og jeg kender én som kender én som muligvis har set et billede af
> Jokke's hånd.
> Billedet var efter forlydende anbragt i trusserne på en 16-årig kvindelig
> dværg, og det er ganske vist...

Hvor er det altid dejligt med folk som på ingen måde stoler på et ærligt
menneskes ord, og kan tage det for gode varer? Samtidig også dejligt at
folk derfor skal gemme deres væmmelse bag ironi. Men okay, "tyv tror
hver mand stjæler?"

Jeg vil kun tilføje, at jeg har ingen grund til at lyve, da jeg ikke ser
noget fedt i at sprede rygter omkring Joachim. Signe og Jokke hyggede
sig den aften på Chaplin i Silkeborg, og nej, jeg har ingen beviser, kun
ca. 10 klassekammeraters entydige bekræftelse af dette.

/Douglas

Fra : Paul

Dato : 20-09-04 16:17

> [...]
> menneskes ord, og kan tage det for gode varer? Samtidig også dejligt at
> folk derfor skal gemme deres væmmelse bag ironi. Men okay, "tyv tror

Hvilken væmmelse?!
Jeg synes det er latterligt, at en eller anden lige skal smøre sit besyv på
noget, der dybest set ikke kommer andre ved end de indblandede.

> Jeg vil kun tilføje, at jeg har ingen grund til at lyve, da jeg ikke ser
> noget fedt i at sprede rygter omkring Joachim.

Men, hjælpe til skader ikke - det er vel konklusionen.
Hvorfor vælte manden når man kan sparke til ham efter han er faldet, no?

> Signe og Jokke hyggede
> sig den aften på Chaplin i Silkeborg, og nej, jeg har ingen beviser, kun
> ca. 10 klassekammeraters entydige bekræftelse af dette.

So what?
Who gives a hoot?

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : Douglas

Dato : 20-09-04 19:55

Oh, den fik jeg vist ikke med. Sorry
Min mening var bare at stadfæste, at Ekstra Bladet for en gangs skyld
faktisk var troværdig.

Fra : Christina

Dato : 22-09-04 09:24

Douglas wrote:
> Oh, den fik jeg vist ikke med. Sorry
> Min mening var bare at stadfæste, at Ekstra Bladet for en gangs skyld
> faktisk var troværdig.

Og hvad er der galt i at bekræfte dette fra en 1. hånds viden...tja,
ingenting som jeg ser det. Jokke har selv valgt at gøre det offentligt, det
betyder da ikke at man ikke må snakke om det man så ser/har set....der er
ikke sagt noget fra din side af, der kan skade ham yderligere i alt
dette....og de ser nu ud til at klare det fint, alex og ham imellem, og det
er jo det vigtigste :)

Fra : Ulvir

Dato : 19-09-04 13:27

Hansen wrote:
> [...]
>
> Nu ved vi jo slet ikke, om det er sandt, og EB er måske
> ikke den mest troværdige kilde, der findes.

Nu tror jeg ikke blindt på hvad der står i aviserne, og ihvertfald ikke det
som står i BT og EB..

> Men er det naturligt for en 35-årig, hvis man i sin adfærd
> udviser så meget lyst til 17-årige?

Bestemt.

> Er det et forsinket ungdomsoprør fra en person, der
> måske aldrig har slået sig løs som andre unge mennesker?

Hvis der er nogen der har slået sig løs i sin ungdom, så er det JokkePjokke
og Frede..

> Hvad bør andre 35-årige gøre i samme situation?

Respektere sin ægtefælle- eller være mere diskret-

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-09-04 14:15

Ulvir skrev:

> Respektere sin ægtefælle- eller være mere diskret-

Hvilken ægtefælle? Er manden ikke lige blevet skilt?

Fra : Ulvir

Dato : 19-09-04 14:28

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvilken ægtefælle? Er manden ikke lige blevet skilt?

Nej. Separeret. De kan skilles efter 6 måneders separations tid- hvis
begge er enig. Hvis skilsmisse skal opnås øjeblikkeligt, skal det ske ved
dom, som er ikke tilfældet her.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-09-04 15:35

Ulvir skrev:

> Nej. Separeret. De kan skilles efter 6 måneders separations tid- hvis
> begge er enig. Hvis skilsmisse skal opnås øjeblikkeligt, skal det ske
> ved dom, som er ikke tilfældet her.

Okay jeg sætter bare lighedstegn mellem sepereret og skilt. Det giver det
samme = de er ikke sammen.

Fra : Ulvir

Dato : 19-09-04 15:39

Martin Johansen [6000] wrote:

> Okay jeg sætter bare lighedstegn mellem sepereret og skilt. Det giver
> det samme = de er ikke sammen.

Men de er stadigvæk ægtefæller!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-09-04 18:25

Ulvir skrev:

> Men de er stadigvæk ægtefæller!

Muligvis de er det juridisk set men de danner ikke par længere.

Fra : Mette

Dato : 20-09-04 09:35

> Hvilken ægtefælle? Er manden ikke lige blevet skilt?

Han har jo stadigvæk haft en ægtefælle, før seperationen, og så vidt jeg
kunne udlede af dv. artikler opførste han sig sådan før de blev
skilt/separeret.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-04 16:43

Mette skrev:

> Han har jo stadigvæk haft en ægtefælle, før seperationen, og så vidt
> jeg kunne udlede af dv. artikler opførste han sig sådan før de blev
> skilt/separeret.

Okay det skal jeg ikke kunne sige - hvis der er noget der interesserer mig
mere end det danske kongehus så er det at se malingen tørre efter man
har malet..

Fra : Nette

Dato : 19-09-04 13:55

"Hansen" skrev

> Men er det naturligt for en 35-årig, hvis man i sin adfærd
> udviser så meget lyst til 17-årige?

Nej, mange har nok lysten, men de ville kunne styre det. Specielt, hvis de
er gift!

> Er det et forsinket ungdomsoprør fra en person, der
> måske aldrig har slået sig løs som andre unge mennesker?

Jeg ved ikke rigtig, hvad du vil med det. Du kan ikke sammenligne Prins
Joakims situation med nogen anden mands situation her i dk. - Jo. dvs. du
kan da sammenligne den med hans brors.
Så er dette skrevet i forargelse over Prinsens eskapader eller er det
skrevet fordi, du søger viden omkring 35 årige mænds adfærd generelt?? - I
tilfælde af det sidste, så forstår jeg ikke, hvorfor du overhovedet blander
prinsen ind i det???

Nette

Fra : Hansen

Dato : 19-09-04 15:07

"Nette" <nettesnetpostfjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så er dette skrevet i forargelse over Prinsens eskapader eller
> er det skrevet fordi, du søger viden omkring 35 årige mænds
> adfærd generelt??

Primært det sidste. Hvis min skattebetaling ikke finansierede
Joachim, kunne han for min skyld gøre lige hvad der passede ham.
Min eneste forargelse (for at bruge dit ord) i denne sag er således
*ikke* over Joachims opførsel, men over at jeg i det hele taget
skal finansiere et kongehus. Men den diskussion hører nok ikke
hjemme her. I relation til denne gruppe er det blot hans adfærd
som *eksempel*, der er interessant.

> tilfælde af det sidste, så forstår jeg ikke, hvorfor du overhovedet
> blander prinsen ind i det???

Som sagt er han et eksempel. Der er ikke så mange andre 35-årige
mænd med hang til 17-årige piger, der kommer på forsiden af
Ekstra Bladet. Til gengæld vil de sikkert blive mødt med manglende
forståelse fra venner og familiens side. Og blandt nogle vil de
måske blive hængt ud som kriminelle.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 22:14

> [...]
> skal finansiere et kongehus. Men den diskussion hører nok ikke
> hjemme her. I relation til denne gruppe er det blot hans adfærd

well du skal financiere et kongehus pga. grundloven og den er ikke sådan
lige til at lave om...det er der sku ingen politikere der tør!!!!! så...skik
følge eller land fly......

Prins Joakims adfærd er sku nok egentlig meget almindelig....jeg ser den da
tit på lokale diskoteker i denne by ( udlevet af fyre mellem 35 og
45).....og da det intet har med pædofili at gøre er det fuldt lovligt...lige
bortset fra at det nok ikke er lovligt at piger på 17 er på et diskotek ?!
:)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-09-04 23:00

Jan Pedersen skrev:

> Prins Joakims adfærd er sku nok egentlig meget almindelig....jeg ser den
> da tit på lokale diskoteker i denne by ( udlevet af fyre mellem 35 og

Ja dem er der mange af og hvorfor ikke det egentlig? Bare fordi man
passerer de 30 skal man jo ikke gå i morfar-mode

> 45).....og da det intet har med pædofili at gøre er det fuldt
> lovligt...lige bortset fra at det nok ikke er lovligt at piger på 17 er
> på et diskotek ?!

Det har rigtigt nok intet med pædofili at gøre. Pædofili er ikke
aldersbetinget men udviklingsbetinget. Med det mener jeg, at sexuel omgang
med en pige der er kommet i puperteten (uanset alder) ikke kan betegnes
som pædofili - dertil kræves at hun endnu ikke er kommet i puperteten.

Men.... fra 35 ned til 17 er der sq noget af en kløft som nok ikke kan
bære et forhold - højst af sporadisk karakter - dertil er man mentalt
for langt fra hinanden livserfaringsmæssigt. Generelt set.

Fra : PerX ...

Dato : 20-09-04 14:15

In article <414df6b4$0$142$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, jantheman28
@hotmail.com says...
> well du skal financiere et kongehus pga. grundloven og den er ikke sådan
> lige til at lave om...det er der sku ingen politikere der tør!!!!! så...skik
> følge eller land fly......

Eller nye politikere at vælge :) (Hvis ikke lige det ser ud til at der
er en vandvittigt stort flertal for kongehuset blandt almuen ;)

Fra : Gitte

Dato : 20-09-04 18:56

> [...]
>bortset fra at det nok ikke er lovligt at piger på 17 er på et diskotek ?!

Det er vel lovligt nok at "slippe" 17-årige ind på et diskotek - så
længe man ikke servere alkohol (!!!) for dem...

MVH
Gitte

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-09-04 19:03

Gitte skrev:

> Det er vel lovligt nok at "slippe" 17-årige ind på et diskotek - så
> længe man ikke servere alkohol (!!!) for dem...

Tja.. hvis du ikke er over 18 her i byen så kommer du ikke ind - altså
med mindre du har store bryster og nedringet trøje på.

Fra : PerX ...

Dato : 21-09-04 13:54

In article <pan.2004.09.20.18.03.14.78519@website.tuxx.dk>,
visit_my@website.tuxx.dk says...

> Tja.. hvis du ikke er over 18 her i byen så kommer du ikke ind - altså
> med mindre du har store bryster og nedringet trøje på.

Det er vel også fair nok.

(Hvor var det du boede? ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-09-04 15:41

PerX skrev:

> Det er vel også fair nok.

Både og. Det er vel ikke fair at man "bare" skal tage frækt tøj på så
kommer man ind..

Men det er fair man skal være over 18.

> (Hvor var det du boede? ;)

Kolding (som mit 6000 angiver)

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:19

In article <pan.2004.09.21.14.41.07.865734@website.tuxx.dk>,
visit_my@website.tuxx.dk says...

> Både og. Det er vel ikke fair at man "bare" skal tage frækt tøj på så
> kommer man ind..

Det var sådan lidt spydigt udfra betragtning at vi skal have noget pænt
at se på :)

> Men det er fair man skal være over 18.

> Kolding (som mit 6000 angiver)

Nå, jeg troede det var dit sæd-tal! *g*

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-09-04 15:43

PerX skrev:

> Det var sådan lidt spydigt udfra betragtning at vi skal have noget pænt
> at se på :)

Det er jo hovedårsagen til at vi frekventerer slige steder.

Fra : Nette

Dato : 20-09-04 07:14

"Hansen" skrev

> I relation til denne gruppe er det blot hans adfærd
> som *eksempel*, der er interessant.

Så er problemet med hans adfærd bare, at hans betingelser, opvækst og liv
har og er helt anderledes end dit og alle andre mænds. Derfor kan du
alligevel ikke sammenligne det overhovedet.

> [...]
> Ekstra Bladet. Til gengæld vil de sikkert blive mødt med manglende
> forståelse fra venner og familiens side. Og blandt nogle vil de

Kriminelle? Det tror jeg nu ikke. I så fald burde familen og vennerne lære
lidt om vores lovgivning.
Det er jo ikke spor kriminelt at gå på diskotek og flirte med en pige, eller
to, eller tre. Så længe begge er over 15 år. Det kan allerhøjst være
diskoteksejeren, der får en bøde for at servere alkohol til unge under 18
år.

Men igen er han et dårlig eksempel at nævne i forbindelse med om det er
"normalt" at gøre den slags.
Prinserne, ja faktisk hele kongefamilien af blod, har på ingen tid selv
valgt at blive kendt. De har haft en hård opvækst, været i søgelyset
konstant og har knapt mulighed for at gå nøgne rundt hjemme i privaten. De
har altid haft et hårdt pres over deres hoveder, og derfor kan deres
reaktion og handlemønster være meget anderledes fra os andre danskeres.
Faktisk tror jeg ikke, at de synes, det altid har været lige så nemt eller
sjovt, for den sags skyld.

Nette

Fra : GLS

Dato : 21-09-04 06:44

> [...]
> skal finansiere et kongehus. Men den diskussion hører nok ikke
> hjemme her. I relation til denne gruppe er det blot hans adfærd

Sparker lige en lille note ind her, kongehuset får 80 millioner om året, og
vi er 5,5 millioner danskere til at betale det, så det er 16 kr pr
indbygger, om året, sådan rundt regnet, og med mindre Hansen har 20-30 børn,
burde det ikke være en uoverkommelig post.

> [...]
> måske blive hængt ud som kriminelle.
>
> Og her vil jeg gerne bekræfte, at forståelse og accept er en by i Rusland
når to mennesker med så stor aldersforskel elsker hinanden, der gøres næsten
alt for at skille dem ad, det meste kører på folks egne tanker om at en så
gammel mand ligger og "misbruger" den unge "uskyldighed's" underliv, ikke
ret mange fatter at der KAN være varme følelser, og langt de fleste mener
det er fordi pigen mangler en faderskikkelse, hvad tilfældet IKKE er for min
kæreste, hun er, om nogen, en rigtig "fars pige" , bundforkælet og og elsket
af hendes far, så det er ikke det der har fået hende til at vælge mig.

GLS

Fra : Heinrich

Dato : 21-09-04 08:33

x-no-archive: yes

GLS wrote:

> [...]
> indbygger, om året, sådan rundt regnet, og med mindre Hansen har 20-30 børn,
> burde det ikke være en uoverkommelig post.

Det er en unødvendig udgift. De penge kunne bruges til de svage i samfundet.
Det at nogen er mere værd end andre allerede ved fødslen er uacceptabelt
og er et modbydeligt menneskesyn.

Fra : vadmand

Dato : 21-09-04 09:27

"Heinrich" <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er en unødvendig udgift. De penge kunne bruges til de svage i
samfundet.
> Det at nogen er mere værd end andre allerede ved fødslen er uacceptabelt
> og er et modbydeligt menneskesyn.

Hvis du bekymrer dig om modbydelige menneskesyn, findes der betydeligtmere
nærliggendefænomener i Danmark for tiden end det ligegyldige kongehus.

Jeg er selv af princip republikaner, men afskaffelsen af monarkiet
forekommer mig at være en ret bagatelagtig sag sammenlignet med de mange
virkelige problemer i dag.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 21-09-04 14:02

In article <414fbfad$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, gls_46
@hotmail.com says...

> [...]
> af hendes far, så det er ikke det der har fået hende til at vælge mig.

De nævnte på TV (for nogle år siden?) at der var nogen som havde stiftet
en forening i Danmark, for forhold hvor der var stor aldersforskel
mellem parterne - netop for at kunne stå sammen, og måske gøre noget ved
fordommene. Men jeg hørte ikke mere til den.

Fra : Jan Hansen

Dato : 21-09-04 15:30

> [...]
elsket
> af hendes far, så det er ikke det der har fået hende til at vælge mig.

Du nævner selv at hun er fars pige.
I dig ser hun nok en ny faderskikkelse, som samtidig kan tilfredsstille
hendes seksuelle behov.

Har du tænkt på at hun sikkert en dag i nærmeste fremtid vil ha børn.
Du er da for gammel til at være far. Forestil dig hvor gammel du selv vil
være når jeres børn når konfirmationsalderen.

Gør din kæreste en stor tjeneste, drop hende og find en kvinde på din egen
alder, og bliv sammen gamle med værdighed.

Fra : GLS

Dato : 22-09-04 03:53

"Jan Hansen" <jahans@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> elsket

> Du nævner selv at hun er fars pige.
> I dig ser hun nok en ny faderskikkelse, som samtidig kan tilfredsstille

Hvor er det typisk, forargelsen kommer frem i forbindelse med folks tanker
om sex, så snart der er aldersforskel, ryger folks tanker en meter ned.

> Har du tænkt på at hun sikkert en dag i nærmeste fremtid vil ha børn.
> Du er da for gammel til at være far. Forestil dig hvor gammel du selv vil
> være når jeres børn når konfirmationsalderen.

Er det ikke tænkeligt at hun har fravalgt børn??, eller er det en naturlov
at der i et parforhold SKAL avles børn??

> Gør din kæreste en stor tjeneste, drop hende og find en kvinde på din egen
> alder, og bliv sammen gamle med værdighed.

Ja da, jeg skal droppe hende og lade hende være alene, når nu man her, kan
huske det mit nick blev oversat til, kan "man" måske også huske at min unge
kæreste er handicappet, og at ikke mange unge mænd vil bruge sit liv på en
handicappet pige.

Jeg prøver ikke at forsvare vores forhold, jeg har selv haft meget svære
betænkeligheder, men er kommet frem til at det er hendes og mit liv det
drejer sig om, og andre kan så være nok så forargede, det er ikke vores
problem

GLS,
som ikke betyder Gammel Liderlig Satan, men som er en forkortelse af mit
nick på en chat

Fra : Christina

Dato : 22-09-04 09:33

GLS wrote:
> [...]
> svære betænkeligheder, men er kommet frem til at det er hendes og mit
> liv det drejer sig om, og andre kan så være nok så forargede, det er

nemli'....andre folks meninger - skråt op.... Jeg kender selv en ung
pige med en ældre mand...det vakte også ramaskrig, især fra hendes forældres
side, da de er jævnaldrende med ham - men de er sammen på 10. år nu (eller
mere) og de har det stadig godt sammen....ens valg er ens eget valg, og det
må andre acceptere, og respektere eller bare blande sig uden om...

Fra : GLS

Dato : 22-09-04 15:05

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> må andre acceptere, og respektere eller bare blande sig uden om...

Til Christina.

Tak for opbakningen, jeg har dog den glæde at hendes forældre ikke kun
accepterer vores kærlighed, men direkte har opfordret mig til at være alt
det jeg kan være for deres datter, de ser ikke noget problem i at jeg er så
meget ældre, måske fordi min kæreste er handicappet, og har brug for meget
forståelse og en tålmodig mand.

Vi har snakket om det her så sent som i dag, og vi er enige om, at vi begge
er voksne og myndige personer, og vi vil blæse på alle fordomme, vi vil leve
vores liv sammen og prøve at give hinanden alt det vi har i os, og så må
andre mindre forstående mennesker blive kvalt i deres moralske opstød, det
vedkommer ikke os.

Måske jeg lige burde tilføje, for alle med moralske opstød og tanker om at
det er svinsk at jeg har en så ung kæreste, at min søde kæreste IKKE kan
dyrke sex på "normal" vis, hendes handicap forhindrer det, og tror nogen
stadig at hun bare kan finde en kæreste på samme alder, når hun ikke kan
tilbyde ham sex som man normalt gør??

GLS
(Gentlemen Lever Stadig)

Fra : Anita

Dato : 22-09-04 15:25

GLS wrote:
> [...]
> og tror nogen stadig at hun bare kan finde en kæreste på samme alder,
> når hun ikke kan tilbyde ham sex som man normalt gør??

Hvorfor skulle en yngre mand ikke kunne acceptere dette? Der findes da andre
handicappede kvinder end din kæreste - som har jævnaldrene kærester. Jeg har
ikke før hørt om at sexen skulle være et problem. Det finder man jo som
regel en vej til, når man holder af hinanden - uanset alder.

Venligst Anita

Fra : Jan Hansen

Dato : 22-09-04 19:53

> [...]
det
> må andre acceptere, og respektere eller bare blande sig uden om...

Ja man bliver nødt til at acceptere deres egen beslutning.
Men du har ikke ret når du skriver at man skal blande sig uden om !
Det øjeblik man skriver i et åbent forum om ens parforhold, som i dette
tilfælde er rimeligt unormalt, så må man berede sig på at der kommer
kommentarer, som taler een midt imod.

Fra : Christina

Dato : 22-09-04 20:41

Jan Hansen wrote:

> [...]
> dette tilfælde er rimeligt unormalt, så må man berede sig på at der
> kommer kommentarer, som taler een midt imod.

ja, det er selvfølgelig rigtigt - men jeg mente nu også mere generelt.....
:)

Fra : Jan Hansen

Dato : 22-09-04 22:46

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
news:4151d5e9$0$243> ja, det er selvfølgelig rigtigt - men jeg mente nu
også mere generelt.....
> :)

Åh du er bare en skatter

Fra : Christina

Dato : 23-09-04 21:00

Jan Hansen wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i en meddelelse
> news:4151d5e9$0$243> ja, det er selvfølgelig rigtigt - men jeg mente
> nu også mere generelt.....
>
> Åh du er bare en skatter

Ok ;)

Fra : PerX ...

Dato : 24-09-04 23:40

In article <4151ca0e$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jahans@yahoo.com says...
> Det øjeblik man skriver i et åbent forum om ens parforhold, som i dette
> tilfælde er rimeligt unormalt, så må man berede sig på at der kommer
> kommentarer, som taler een midt imod.

ja det er rigtig - de fleste er jo pisse indskrænkede og fordomsfulde ;)

Fra : Jan Hansen

Dato : 25-09-04 09:35

> ja det er rigtig - de fleste er jo pisse indskrænkede og fordomsfulde ;)

Hvilken kategori tilhører du ?

Fra : PerX ...

Dato : 26-09-04 14:54

In article <41552daf$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jahans@yahoo.com says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> >
> Hvilken kategori tilhører du ?

Den største fordom er at sige man ikke har nogen ;)

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:31

In article <4150e91c$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, gls_46
@hotmail.com says...
> [...]
> betænkeligheder, men er kommet frem til at det er hendes og mit liv det
> drejer sig om, og andre kan så være nok så forargede, det er ikke vores

Netop, bare ignorer ham (han er bare misundelig at han er kommet til at
hænge på en krage han gjorde gravid ved et uheld

Fra : Jan Hansen

Dato : 22-09-04 19:48

"GLS" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor er det typisk, forargelsen kommer frem i forbindelse med folks tanker
> om sex, så snart der er aldersforskel, ryger folks tanker en meter ned.

Nå, langt de flest parforhold indeholder vel heldigvis en god portion sex -
Uanset aldersforskel.

> Er det ikke tænkeligt at hun har fravalgt børn??, eller er det en naturlov
> at der i et parforhold SKAL avles børn??

Langt de fleste kvinder får på et eller andet tidspunkt i deres liv et
"redebyggerinstinkt", hvor trangen til at avle fremkommer. Det er da muligt
din kæreste tænker anderledes pga. handicappet.

> [...]
unge
> kæreste er handicappet, og at ikke mange unge mænd vil bruge sit liv på en

Klynk klynk, du er en barmhjertig samariatan.
Hvorfor tror du ikke en ung mand kan forelske sig i en handicappet pige ?

> [...]
> betænkeligheder, men er kommet frem til at det er hendes og mit liv det
> drejer sig om, og andre kan så være nok så forargede, det er ikke vores

Det er da ok I har selvfølgelig jeres egen selvstændige ret til jeres liv,
men når du nu skriver om jeres forhold på nettet, er du vel forberedt på
lidt forargede kommentarer ?

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:25

In article <41503ac6$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jahans@yahoo.com says...
> Har du tænkt på at hun sikkert en dag i nærmeste fremtid vil ha børn.
> Du er da for gammel til at være far. Forestil dig hvor gammel du selv vil
> være når jeres børn når konfirmationsalderen.

I TV2s godaften danmark, talte de fornyelig med et par hvor der vist var
27 års forskel, også ham der var ældst. Mange yngre mænd har totalt
misforstået hvad livet går ud på og er arbejds freaks, men den period
havde han ligesom været igennem. Han forstod at familie var vigtiger end
ligegyldige ting som job og karriere, og havde derfor meget mere tid til
at passe deres første barn.

Og som en undersøgelse også påpegede fornyeligt er det et samfunds
problem med den der aldersracisme, vi lever alle meget længere nu og
generelt er i meget bedre form.

Fra : PerX ...

Dato : 20-09-04 14:14

In article <414d814d$0$39260$14726298@news.sunsite.dk>,
nettesnetpostfjerndette@hotmail.com says...

> Nej, mange har nok lysten, men de ville kunne styre det. Specielt, hvis de
> er gift!

Mange har nok lysten men ikke chance fordi de unge ville brække sig over
dem ;)

Fra : PerX ...

Dato : 20-09-04 13:58

In article <414d3ed6$1$229$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
ingen@spam.mail says...

> [...]
> måske aldrig har slået sig løs som andre unge mennesker?
>
> Hvad bør andre 35-årige gøre i samme situation?

Gør hvad de kan - og han har jo den perfekte score line:
"Det er min mor på frimærkerne!" (af med tøjet ;)

Fra : kvaerulant

Dato : 20-09-04 19:52

Hansen wrote:

>Ekstra Bladet:
>"Party-prinsen ville score 17-årig pige"

Jeg er sikker på at hun gerne ville prøve at blive kysset af en ægte prins.

Fra : t

Dato : 23-09-04 01:02

Fatter sikmpelthen ikke hvorfor folk er så meget efter ham. Det er ååååh så
vildt at han gør sådan noget, og der er jo forfærdeligt at han tager piger
på bagdelen, ved godt han er kendt men han er sq da menneske ligesom os
andre.
Har han ikke osse lov til at more sig og ha' lidt privatliv lige som alle
andre mennesker på denne jord, han kan sq da ikke gøre for at han er prins
eller hvad det nu er han er, han er jo blevet født ind i det(går ikke så
meget op i kongefamilien).
Det jeg tænker på er bare at mange kendte bliver hængt ud på negative måder
i pressen, det syntes jeg er særdeles uretfærdigt for hvis de er gode til at
udføre deres job, burde folk så være ligeglad med hvad de laver i deres
privatliv eller hvad mener i andre?

/Torben

Fra : Heinrich

Dato : 23-09-04 03:10

x-no-archive: yes

t wrote:

> [...]
> på bagdelen, ved godt han er kendt men han er sq da menneske ligesom os

Jeg har aldrig taget en pige på bagdelen!

> [...]
> eller hvad det nu er han er, han er jo blevet født ind i det(går ikke så

Netop det at nogen kan være født til at være mere end andre mennesker,
er en tankegang, som jeg personligt finder aldeles modbydelig!
Vi er alle lige!

> [...]
> udføre deres job, burde folk så være ligeglad med hvad de laver i deres

De kongelige laver ikke meget andet end at holde ferie!
Lad os nedlægge det kongehus. Vi lever jo altså i år 2004 og ikke i 1604!

Fra : t

Dato : 24-09-04 01:10

> [...]
>

> De kongelige laver ikke meget andet end at holde ferie!
> Lad os nedlægge det kongehus. Vi lever jo altså i år 2004 og ikke i 1604!

he he ja det kan du have ret i at de ikke laver en skid.
Mn nu var det sidste spørgsmål så ikke lige rettet specielt mod kongehuset,
det var kun de første ting der var det.
På det sidste spørgsmål, tænker jeg mere på alle kendte mennesker,
skuespillere, sportsudøvere osv.

/Torben