Fælge til Yamaha FS1-K
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-04 23:13

Hey

Nu har min knallert stået stille i nogle år men jeg kunne godt tænke mig at
køre lidt på den igen. Det er en gammel 79' Yahama FS1-K som jeg købte fra
ny.
Næsten alt er originalt og ok på den endnu, men jeg ville egentlig gerne
have nogle andre typer fælge som var støbte i steder for med eger. Har set
det findes men hvor får man fat i dem?

Tom

Fra : Allan Riise

Dato : 19-09-04 07:50

Tom wrote:
> [...]
> gerne have nogle andre typer fælge som var støbte i steder for med
> eger. Har set det findes men hvor får man fat i dem?

Det er rimelig svært, det bedste bud er at søge efter Puch Monza
stjernefælge!
( Finder du et sted de kan købes, så vil jeg gerne vide hvor )
--
Allan Riise

Fra : Ulf

Dato : 23-09-04 21:17

"Allan Riise" <familien_riise@adslhome.dk> wrote in message news:<414d2bf3$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Det er rimelig svært, det bedste bud er at søge efter Puch Monza
> stjernefælge!
> ( Finder du et sted de kan købes, så vil jeg gerne vide hvor )

Også her..

Men passer monza fælge 100% liger over på 4 gear?