Point of view GF3 ti200 AGP hastighed
Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-09-04 16:50

Hejsa

Jeg har et Point of view GF3 ti200 siddende min maskine.
Nu spekulerer jeg på hvor meget det kan klare fra AGP porten i MHz.
Lige nu kører det standard 66 MHz.
Vil det give noget at "tune" det lidt gennem AGP? Og hvor meget kan jeg give
porten inden der er fare for grafikkortet?

Mvh
Benjamin

Fra : phg1

Dato : 21-09-04 21:23

"Laziter [9440]" skrev d. 18-09-04 16:50 dette indlæg :
> [...]
>
> Mvh
> Benjamin
>
> hold fingrene fra det det giver kun ustabilitet
de fleste der vil overclocke gør det på kortet
dette gøres således
download coolbits
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=201
dobbeltklik på filen,når den spørger om den må tilføje til reg.databasen
siger du ja
højreklik et tomt sted på skrivebordet og vælg
egenskaber>skærmindstillinger>indstillinger>avanceret>fanebladet
gf3ti200 når den åbner skulle der gerne være et sted der står
clockfrekvenser så sætter du krydset ned i manuel overclocking så skulle
de 2 skydere med henholdsvis core og memory blive oplyst så prøver du
bare at flytte skyderne lidt op foreks 5-10mhz og prøver foreks 3dmark
2001 og ser efter om den laver grafikfejl(små gnidrede
firkanter,farvefejl)hvis den ikke gør det kan du prøve at give den lidt
mere,men vær opmærksom på at temperaturen stiger på grafikkortet jo mere
du hæver frekvensen
OG HUSK SÅ TILSIDST AT OVERCLOCKE ER IKKE RISIKOFRIT DET KAN KOSTE
AFBRÆNDT HARDWARE.
mvh poul

http://www.kandu.dk/