DataGrid
Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 18-09-04 16:34

Hej!

Jeg har lavet et DataGrid som bliver åbnet under et faneblad og jeg kan få
den udfyldt når jeg trykker på en CMD knap men jeg kunne godt tænke mig at
lave det sådan at når man åbner fanebladet at den vil den blive udfyldt! er
der nogen der har et hint?

mvh. Mogens
--
Find med Svend-bent - http://www.svend-bent.dk/
Links og søgemaskine - http://www.troutfarmer.dk/

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 18-09-04 17:35

I news:414c5561$0$295$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
skrev Mogens Dyhre Hansen <mogens.d.hansen@troutfarmer.inva>:
> [...]
> tænke mig at lave det sådan at når man åbner fanebladet at den vil
> den blive udfyldt! er der nogen der har et hint?

Det er faktisk meget længe siden, jeg har prøvet faneblade, men noget i
denne retning - sår'n lige fra hukommelsen. Du forstår sikkert meningen,
selv om objektbetegnelserne måske ikke er rigtige.

Sub SSTab1_Click()
If SStab.CurrentTab = 1 Then
Command1_Click
End If
End Sub

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 19-09-04 06:33

"Jens Vestergaard" <j@railsoft.dk> wrote in message

> Sub SSTab1_Click()
> If SStab.CurrentTab = 1 Then
> Command1_Click
> End If
> End Sub

Hej Jens

Jeg kan ikke få lov til at gøre som du skriver! den kommer med fejlen
"Procedure declaration does not match description of event or procedure
having the same name" og jeg kan ikke lige se hvorfor.

Jeg har godt nok fået udfyldt mit grid ved at lave noget med formload, men
jeg kan ikke lige gennemskue om der kan være nogen problemer ved at bruge
den metode.

mvh. Mogens

Fra : Lars Holm Jensen

Dato : 19-09-04 10:16

> [...]
> "Procedure declaration does not match description of event or procedure
> having the same name" og jeg kan ikke lige se hvorfor.

Brug:

Private Sub SSTab1_Click(PreviousTab As Integer)

End Sub

/Lars