Større topstykke igen-igen...
Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 18-09-04 16:10

Hejsa.

Jeg snakkede tidligere om at skifte til et 45-topstykke på min PGO Dr.
Big (30 km)...men så kom jeg til at tænke på: Kunne man ikke sætte et
ENDNU større topstykke på???
Hvilken slags skulle det i så fald være?

Ved nogen noget om det?

Mvh
Nikolaj

Fra : The Mann

Dato : 18-09-04 20:19

"Nikolaj Lauritzen" <nik@galestreger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ENDNU større topstykke på???
> Hvilken slags skulle det i så fald være?

Hej NIKO

Hvorfor er et lige du vil have et større topstykke ,det vil da kun give
mindre komparation = mindre effekt ??

The Mann

Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 18-09-04 22:25

Ups
Jeg mente naturlivs topstykke OG cylinder!!!

....sorry

Nik

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 19-09-04 11:04

Det kan du sagtens - et Polini kit er altid en god løsning

Fra : Karsten Andersen

Dato : 19-09-04 18:39

Sat, 18 Sep 2004 21:18:49 +0200, skrev The Mann, på 24 linier, i
> [...]

>Hej NIKO
>
>Hvorfor er et lige du vil have et større topstykke ,det vil da kun give

SWikkert fordi 30 km udgaven er neddroslet i tiopstykket

--
MVH Karsten
Horsens