X server opsætning - hjælp
Fra : Villy Erichsen

Dato : 18-09-04 15:28

Jeg kan ikke få mail - og webdelen til at virke.
Filesharing virker fint.
Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan tildele brugeren en
mailadresse med password o.s.v.
Det må da være et eller andet sted ik ?

Webdelen har jeg browset frem til mappen med sitets indhold og valg
index.html som start - men det virker ikke.

det har tidligere virket under ASIP 6> seneste version.

Er der nogen hjælp at hente - manualen forstår jeg ikke en s... af - og
jeg aldrig tidligere haft brug for manualer - det har bare været så
logisk og nemt.

Surt show efter 8 timer delvist forgæves - og så på en lørdag

Skulle der være en i Århus området der kan klare det mod betaling så
bare svar til min kryptiske mail adresse - så finder vi ud af det.
Serveren befinder sig i Hammel.

På forhånd tak.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Michael Holm

Dato : 18-09-04 19:26

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> [...]
>
> Skulle der være en i Århus området der kan klare det mod betaling så
> bare svar til min kryptiske mail adresse - så finder vi ud af det.

Du skal bruge de værktøjer som ligger i mappen Server :

Workgroup Manager og Server Admin.

har du stadig problemer ?

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 18-09-04 19:40

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> writes:

> Skulle der være en i Århus området der kan klare det mod betaling så
> bare svar til min kryptiske mail adresse - så finder vi ud af det.
> Serveren befinder sig i Hammel.

Kniber det med at finde en, vil jeg godt gøre forsøget.
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-09-04 22:37

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan tildele brugeren en
> mailadresse med password o.s.v.

Workgroup Manager.app, åben en bruger og vælg det sidste faneblad.

> Det må da være et eller andet sted ik ?

> Webdelen har jeg browset frem til mappen med sitets indhold og valg
> index.html som start - men det virker ikke.

Forklar nærmere hvad du har gjort. Er det en mappe du selv har
oprettet, er der læserettigheder hele vejen frem til mappen?

> Skulle der være en i Århus området der kan klare det mod betaling så
> bare svar til min kryptiske mail adresse - så finder vi ud af det.
> Serveren befinder sig i Hammel.

det kan osse klares online...

Fra : Villy Erichsen

Dato : 18-09-04 22:59

In article <idmu12-ub1.ln1@G5.reippuert.dk>, Morten Reippuert Knudsen
<nospam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
>
> Forklar nærmere hvad du har gjort. Er det en mappe du selv har
> oprettet, er der læserettigheder hele vejen frem til mappen?

Tak!
Jeg kigger på det i morgen - skal sove nu