Kan analsex "læres"?
Fra : DB

Dato : 18-09-04 13:36

Hej

Foranlediget af den anden diskussion om analsex, kom jeg til at tænke på om
det kan læres? Jeg er vild med at få f.eks. en finger op i røven, og ville
helt vildt gerne at min kæreste også kunne kneppe mig der, mit problem er
bare at det gør ondt, så er der noget at gøre udover at finde en mand med en
meget lille pik

Knus
DB

Fra : ullala

Dato : 18-09-04 15:40

"DB" <sans@abso.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare at det gør ondt, så er der noget at gøre udover at finde en mand med

Hej du.

Sidder og har nøjagtigt det samme problem...
Jeg tror det er en kombination af teknik, smørelse, og afsindig god tid
(liderlighed)...

Mvh. Ulla.

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 12:17

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej du.
>
> Sidder og har nøjagtigt det samme problem...
> Jeg tror det er en kombination af teknik, smørelse, og afsindig god tid
> (liderlighed)...

Det bedste er at træne kontrol af den inderste del af ringmusklen. Den er
delt i to, hvor den ene er kontrolleret af personen, via sammenklemning af
baller. Den anden del er refleks. Men man kan lære at kontrollere denne
refleksbevægelse, således at anus ikke automatisk klemmer sammen ved
berøring. Har man først kontrol over refleksfunktionen glider det ganske
nemt.

M.v.h.

Fra : Corax

Dato : 18-09-04 15:52

Fra : Paul

Dato : 18-09-04 16:22

> [...]

> bare at det gør ondt, så er der noget at gøre udover at finde en mand med

Analsex gør ikke ondt hvis man griber det rigtigt an. )
Desuden, hvorfor finde en mand med en meget lille pik? *g*

Det er vigtigt an man slapper af og er virkelig liderlig før man overvejer
at stikke noget op i rumpen.
Den bedste stilling er når man er på knæ, støtter på hænderne og stikker
rumpen så langt op som muligt uden at anstrenge sig.
Det kan gøres f.eks. på sengekanten eller et andet velegnet sted, hvor
numsehullet er lige ud for mandens pik når han står op (på benene) udfor.
Når manden bare står og ikke skal i knæ eller på tæer for at nå, så
risikerer man heller ikke at tålmodigheden slipper op midt i forsøget.
Sørg for at numsehullet er smurt godt ind i glidemiddel.
Prøv først med en finger. Tryk den blidt mod numsehullet. Svupper den
indenfor uden modstand, dvs. glider den ind næsten af sig selv, ja, så er
hullet velsmurt.
For at varme op er det bedst at tage noget rundt, langt som er cirka 3-4
centimeter i diameter (husk tingen skal være lang nok til at fingrene kan
holde fast).
Der må ikke være noget i overfladen på denne ting som kan give modstand - et
buttplug eller en vibrator kan anbefales, dog er et stearinlys eller en glat
og lige gulerod i et kondom heller ikke at kimse af.

Den som lægger rumpe til skal være kommunikativ og fortælle hvordan det
føles - og sige til lige så snart det ikke er godt.
Numsehullet føles meget anderledes end en fisse (føles som fissen på en
kvinde som ikke har født og sjældent har samleje), og man skal være
opmærksom på, hvor let det er at få udløsning rimelig hurtigt når det er
første gang man prøver.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : ThomasB

Dato : 18-09-04 18:42

> [...]
> bare at det gør ondt, så er der noget at gøre udover at finde en mand med

Den der smør' godt, kør' godt

Fra : Jan Pedersen

Dato : 19-09-04 22:17

> Den der smør' godt, kør' godt

Jep men brug ikke oliebaserede glidemidler :) den der smør med den slags får
prut på pinden :)

hmm...gentlig lidt ulækkert når man tænker på hvad der er af afføring,
e-coli bakterier, virus og andet sjovt i det hul :(

Fra : Paul

Dato : 19-09-04 22:27

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hmm...gentlig lidt ulækkert når man tænker på hvad der er af afføring,
> e-coli bakterier, virus og andet sjovt i det hul :(

Endnu en god grund til at komme godt med chili på schawarmaen.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////

Fra : ullala

Dato : 20-09-04 08:49

CHILI??????? Aaaaaargh!

"Så du røgen?"

Fra : Henning

Dato : 20-09-04 09:46

ullala wrote:
> CHILI??????? Aaaaaargh!
>
> "Så du røgen?"

Tilgengæld kan du ikke få nok de næste timer, så hav
et regiment soldater parat til at dække din lyst *G*

MVH
Henning

Fra : ullala

Dato : 20-09-04 12:01

Du siger noget - Et helt regiment soldater.... Hmm.....
Må vist investere i en badering til bagefter så *gg*
Har hørt at tigerbalsam skulle gøre noget helt specielt for jer mænd, var
det noget?

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 20-09-04 22:21

> Har hørt at tigerbalsam skulle gøre noget helt specielt for jer mænd, var
> det noget?

Ja gå på apoteket op køb en kanyle og spøjt derpå en god sjat op i anus, så
skal du bare se løjer ;)

Fra : Christina

Dato : 22-09-04 09:36

Martin Nielsen / Fårevejle wrote:

> Ja gå på apoteket op køb en kanyle og spøjt derpå en god sjat op i
> anus, så skal du bare se løjer ;)

seriøst? Hvad kan man bruge tigerbalsam til?

Fra : PerX ...

Dato : 22-09-04 14:51

In article <415139e9$0$256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
<Christin(remove)@os.dk> says...

> seriøst? Hvad kan man bruge tigerbalsam til?

Hvis man ikke vil stikkes af tigere!

Fra : Christina

Dato : 22-09-04 20:44

PerX ... wrote:
> In article <415139e9$0$256$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, "Christina"
> <Christin(remove)@os.dk> says...

> Hvis man ikke vil stikkes af tigere!

ha ha ;)

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 25-09-04 12:05

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> seriøst? Hvad kan man bruge tigerbalsam til?

Tigerbalsam, bruges hovedsageligt på ømme muskler (og infiltrationer), det
giver en øget "sansning" i området - men så er det heller ikke værre.

Bruges Bl. a. i SM sammenhænge til at smøre på kønsorganerne. Prøv det ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Christina

Dato : 25-09-04 18:37

J¤mfruen) wrote:

> [...]
> det heller ikke værre.
>
> Bruges Bl. a. i SM sammenhænge til at smøre på kønsorganerne. Prøv

hmmm....okay ;)