Anders Kjeldsen wrote:
>>Iøvrigt behøver din far da ikke tage syd for grænsen for at finde en
>>VF750C / V45 Magna eller VT600-750 at sætte i stand, de findes da også
>>herhjemme
>
> Ja, de findes da også herhjemme :), men man kan jo som regel spare lidt
> penge ved at køre til Tyskland.
Jeg vill eprimært sikre mig, at din far havde denne motorstærke
custom-cykel med i betragtning, og ikke blot ledte efter en ViaGora
(Hvis/Når VF750C'en frister, så sørg for at få en model fra '85 og frem
- årgangene før havde problemer med knast- og vippetøj; et problem der
blev fikset fra og med '85. Supermagnaen fra '87 og '88 er kult og har
klart den højeste gensalgsværdi af 700/750C'erne FYI)
Se evt. mere om disse cykler og det omtalte knastakselproblem på
honda-v4.com under Modellinfo
> (Og så gør det jo heller ikke noget at jeg
> har en at dele transportomkostningerne med :D)
Nej, det er da en udmærket idé at hente to på en gang. Prøv om muligt at
have to sæt cykler i nærheden af hinanden, så I ikke skal køre så langt,
hvis den/de første alligevel ikke kan bruges
--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
www.dfmc.dk/richard_pade - DK coordinator for honda-v4.com