Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Driver-problemer
Fra : Alex Sørensen

Dato : 18-09-04 12:15

Hej.

Jeg har netop købt et KonicaMinolta DiMAGE Z2. Det er mit første digicam med
USB.

Jeg har installeret den medfølgende driver, og også opdateret software fra
deres site.

Alligevel får jeg en besked om at der er fejl i USB-driveren, hver gang jeg
forbinder kameraet. Jeg har fin forbindelse, og kan hente billederne. Men
jeg er træt af at få denne fejl-meddelse.

Er der nogen der kender til problemet, eller ved hvordan det kan løses. På
forhånd tak !

--
Alex Sørensen
alex@dragebix.dk

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 18-09-04 12:34

"Alex Sørensen" <alex@dragebix.dk> wrote in message
> [...]
> jeg er træt af at få denne fejl-meddelse.
>
> Er der nogen der kender til problemet, eller ved hvordan det kan løses. På

Har du prøvet at fjerne alt der har med dit cam at gøre, og genintallere
det?
Plejer at hjælpe.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-09-04 15:40

"Alex Sørensen" <alex@dragebix.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har installeret den medfølgende driver, og også opdateret software fra
> deres site.
[SNIP]
> [...]
> www.dragebix.dk - Danmarks største drageforretning!
> STØRST ERFARING INDEN FOR DRAGER, MATERIALER, OG POWERDRAGER!

Hej Alex.

Hvis du bruger windows xp, så er jeg næsten sikker på at, du ikke behøver at
bruge den driver som følger med, windows xp skulle meget gerne, selv finde
hardwaren og installere en driver til den.
¨ådan har det været på min pc med det USB jeg har sat til.
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk