Afmontere forlygter?
Fra : Poul

Dato : 18-09-04 08:44

Hvordan afmonterer jeg forlygterne på min Audi A4? Har fjernet de to skruer
øverst på lygten men de virker til at sidde uhjælpeligt fast...

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 18-09-04 09:35

Har fjernet de to skruer
> øverst på lygten men de virker til at sidde uhjælpeligt fast...

Led efter flere skruer ;)

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 18-09-04 12:30

"Poul" <pouls@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvordan afmonterer jeg forlygterne på min Audi A4? Har fjernet de to
> skruer
> øverst på lygten men de virker til at sidde uhjælpeligt fast...

Nu ved jeg ikke lige med A4eren, med min egen Alfa 156 var det nødvendigt at
gøre følgende:
- løsne skærmen
- løsne kofangeren

for at få skidtet af :( - Så mon ikke der sidder en enkelt skrue eller to
godt skjult et sted?

\MAndal

Fra : Aksel

Dato : 18-09-04 13:47

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@FJERNDETTEedb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - løsne kofangeren
>
> for at få skidtet af :( - Så mon ikke der sidder en enkelt skrue eller to

På Audi 100 og A 6 er der 4 skruer, to over lygten og to under
afdækningspladen under lygten, mon ikke A4 ligner.

Dækpladen har en skrue, så kan den trækkes ind mod køleren.

Hilsen Aksel