Fartpilot til Xantia.
Fra : Michael Petersen

Dato : 17-09-04 22:32

Hej gruppe.

Jeg har en Citroen Xantia, 1,8i, fra 11/'97 i stationcar.
Jeg har kigget på diverse sites, men har ikke kunne finde en pris på sådan
en til min bil.

Er der en standardpris til sådan noget, eller er der en der ved hvad det
koster og få sådan en monteret i min bil ?

Med venlig hilsen,
Michael Petersen.

Fra : FJ

Dato : 17-09-04 22:41

Ring til Bil-Ting i Silkeborg. Det ved de alt om. Eller prøv hos Citroen.

Jeg fik en i min firmabil (Iveco Daily) det kostede 1400,- ved Iveco.

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 17-09-04 23:35

"Michael Petersen" <michael@mpetersen.dk> wrote in message
> Hej gruppe.
>
> Jeg har en Citroen Xantia, 1,8i, fra 11/'97 i stationcar.
> Jeg har kigget på diverse sites, men har ikke kunne finde en pris på sådan
> en til min bil.

Hej, hvis det lykkes dig at finde et eller andet må du gerne berette om det.
Har selv en fartpilot på ønskelisten til min egen Xantia.

Ole

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-09-04 07:57

Michael Petersen telepaterede følgende til sin PC:

http://www.cf-offroad.dk/fartpilot.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 18-09-04 08:29

Jeg har en Rostra fartpilot i min 1996 Xantia 1,8 aut.
Den kan fungere med den originale arm hvilket er noget pænere end en
eftermonteret arm

jeg gav 2500 for piloten, 650 for original arm og ny ratafdækning, og 1500
for monteringen.

http://www.cartronic.dk/ er importør, de kan vel anvise en forhandler nær
dig.

Keld

Fra : Morten Jensen

Dato : 22-09-04 09:05

> [...]
> Er der en standardpris til sådan noget, eller er der en der ved hvad det
> koster og få sådan en monteret i min bil ?

Jeg købte for nogle år siden en fartpilot (uoriginal) til min Xantia for
lidt under kr. 1.000,- inkl. moms. hos :
http://www.auto-part.dk

Monterede den selv, - og den virkede fint samt gav en glimrende
benzinøkonomi.

M.v.h.

Morten
Xantia 1.8i 16V 1999 @ 173.000km