Nogen der kan anbefale et billigt hotel i ~
Fra : _paul

Dato : 17-09-04 21:53

Vi har købt 3 billetter til en tur i november. Med mærsk-air blev det ca 2000kr for 3
returbilletter. Nu må vi finde et billigt hotel.....

Fra : Ole

Dato : 18-09-04 07:54

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har købt 3 billetter til en tur i november. Med mærsk-air blev det ca
2000kr for 3
> returbilletter. Nu må vi finde et billigt hotel.....

Dette websted kan bruges til at finde overnatning i en række byer, herunder
London

http://www.hostels.com/

Det lykkedes mig at finde nogle centralt beliggende hoteller til meget
rimelige priser, efter lokale forhold naturligvis *s*

Ole

Fra : Jesper

Dato : 18-09-04 09:57

> [...]
2000kr for 3
> returbilletter. Nu må vi finde et billigt hotel.....

er din ven.
/Jesper

Fra : Karsten K

Dato : 18-09-04 11:29

Hej er der altid gode tilbud.
http://www.abc-london.com/

Hvis du vil bo på hostel kan jeg anbefale "the Generator"

KK

Fra : Louise Fogt

Dato : 18-09-04 15:15

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har købt 3 billetter til en tur i november. Med mærsk-air blev det ca
2000kr for 3
> returbilletter. Nu må vi finde et billigt hotel.....

Det billigste vi kunne finde med eget toilet/bad da vi skulle afsted i
august:

http://www.monopolehotel.freeserve.co.uk/index.htm

Mvh.

Louise