Forsvunden hjerne efterlyses
Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 17-09-04 20:23

Der er desværre forsvundet en hjerne i dag i København. Hjernen er
angiveligt tidligst mistet ved Rigshospitalet og senest er ejeren af hovedet
uden hjerne set ved
Bagsværd Station. Hjernen forsvandt med al sandsynlighed da den tidligere
ejer konsekvent overhalede alt og alle indenom ( altså på højre side ).
Dette både under kørslen og ved rødt lys. Det hjerneløse legeme er sidst set
ved Bagsværd Station på en grøn knallert 45 med nr. plade NM 971 påmonteret
en blå nylon-cavalet på bagagebæreren. Håber ved grød der er en der drejer
til højre en dag hvor du kommer !!!

DET ER DIG DIN IDI... DER GIVER ALLE OS ANDRE ET DÅRLIGT RY!!!!!

MVH Anders

Fra : KubikH

Dato : 18-09-04 12:20

"Anders r.e.m.o.v.e cat Jensen" <lillejensencat@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:414b3a5e$0$246$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> til højre en dag hvor du kommer !!!
>

> DET ER DIG DIN IDI... DER GIVER ALLE OS ANDRE ET DÅRLIGT RY!!!!!

Godt brølt Anders!
Du har helt ret, når jeg er i gryden eller på MZén, kan jeg spasse helt ud,
når "Sådan nogle fræser forbi"
Deres reflektoriske evner, gør også at de nogle gange kører i
fodgængerfeltet, over "Rødspætter" og lign.

HOV DER VAR DEN SGU´ "FODGÆNGERFELTER" ,
Det er ikke fordi deres hjerne er forsvundet, den er bare kommet tættere på
fødderne.
Hvis du en dag fanger en af dem, så snit deres ringmuskel ... så falder
deres hjerne på gulvet !!!

Mvh
Niels

Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 18-09-04 13:36

> [...]

> fødderne.
> Hvis du en dag fanger en af dem, så snit deres ringmuskel ... så falder

Takker. Jeg kører selv både bil og 45'er. Og ja den kan køre hurtigere end
45, så er det sagt. Men derfor kan man godt holde sig til færdselsreglerne.
50 Km i timen i by, og hvad den nu kan komme op på med hjemve og medvind
udenfor by. Men holde færdselsreglerne, det er simpelthen et must. Afstand
til forankørende, korrekt tegngivning, placering på vejen og jeg kan blive
ved. Den skal jo trods alt i trafik køre og placere sig som en motorcykel.
Men ham her kørte simpelthen så forrykt at jeg var bange for hans liv ( et
gæt på nuværende alder ville være et sted mellem 40 og 50 ). Jeg kommer
kørende langs Rigshospitalet, og bumbang kommer han fræsende indenom. Tåbe
tænkte jeg. I lyset ved Tagensvej/Nørre Alle drøner han inden om alle op til
det røde lys. Gir gas inden der er grønt og racer forbi en bus ( godt nok
udenom ). I krydset Tagensvej/Frederiksborgvej tager han den indenom i
busbanen. Samtidig kører han konsekvent 30 cm fra kantstenen i faretruende
afstand på forankørende biler, dette selvfølgelig kun indtil han øjner en
chance for at køre forbi dem indenom. Den største præmie tager han dog i
rundkørslen i Buddinge hvor han nærmest holder oveni trafiklyset for at
presse sig indenom når der ( næsten ) bliver grønt. Sidst jeg ser ham,
smutter han indenom i højresvingsbanen ved Bagsværd-centeret for derefter at
krydse vejen til venstre og dreje ned af Vadstrupvej. Og hvad kan vi så lære
af dette. Jo følgende ting: Manden må ha' en stærk dødsdrift.
Han har åbenbart 'glemt' alt om opførsel i trafikken. Og slutteligen : Han
kom ikke 1 sekund hurtigere frem end jeg gjorde!!!!. Så hvis i ser NM 971 på
dødsdriftkørsel
eller kender ham, så min ham lige om at det han foretager sig ikke er særlig
smart. Både for ham selv ( liv og lemmer ) men ikke mindst den fare han
udsætter andre for.

MVH Anders

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 18-09-04 19:33

"Anders r.e.m.o.v.e cat Jensen" <lillejensencat@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:414c2ca2$0$223$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Og hvad kan vi så lære
> af dette. Jo følgende ting: Manden må ha' en stærk dødsdrift.

Eller han sgu hjem og skide i en fart
mvh tp

Fra : Hekto

Dato : 19-09-04 20:09

In article <cih5tt$1sdg$1@news.cybercity.dk>, kallehauge@SLETemail.dk
says...
> [...]
> fødderne.
> Hvis du en dag fanger en af dem, så snit deres ringmuskel ... så falder

PÅ et tidspunkt sørger Darwin for at ørerne kommer foran røven, og så
er det slut!!!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Esther

Dato : 18-09-04 20:50

Nogle gange kunne man ønske sig, at det krævede et par timers undervisning
før folk uden mc-kort fik lov til at køre 45'er, så de i det mindste vidste
at:

"I trafikken er en 45 at betragte som en motorcykel mht. placering på
vognbanen.
Ved parkering er en 45'er at betragte som en cykel og skal derfor parkeres
som en sådan."

Så kunne man også håbe at sådan en idiot, som nævnt i tråden her, fremover
ville overhale venstre om, hvis han endelig skulle overhale, omend der
desværre altid være idioter, der ikke mener Færdselsloven gælder for dem.

I løbet af de sidste 2 år har jeg oplevet følgende alt for mange gange:

Jeg holder for rødt lys, korrekt placeret - dvs. i midten af vognbanen.
(Skal lige ud) Ser i spejlet en 45'er nærme sig.

Een ting er at han/hun har placeret sig forkert; helt ude i højre side af
vognbanen - det er jo desværre mere reglen end undtagelsen, men at fjolset
så ovenikøbet forsøger at presse sig op på siden af mig og holde ved siden
af mig er helt hen i vejret - og en ikke helt ufarlig manøvre.

Personligt fatter jeg ikke at 45'ere tør placere sig helt ude i højre side
af vognbanen. Sådan som mange bilister kører, er sandsynligheden for at
blive presset ud i rabatten/over i en anden vognbane (i større lyskryds)
noget større, end hvis man placerer sig i midten af vognbanen. At man så
bliver dyttet af, det må man bare tage i stiv arm; det betyder i det mindste
bilisten HAR set en

Esther

***Yamaha Néos 50 - snart også Yamaha XJ600S***

Fra : Mythos

Dato : 19-09-04 00:09

Klip.....

> [...]
> bilisten HAR set en
>
> Esther
>
> ***Yamaha Néos 50 - snart også Yamaha XJ600S***

Jeg er også begyndt at ligge mere på midten af vejen på landevejene, det er
efter jeg har med min albue lavet en ca. 6-7 m lang stribe i siden på en
bus, alt skidtet var væk der hvor jag havde min albue. Havde jeg kommet
længere ud til siden, så havde jeg røget ned i en en meter dyb grøft.

Kim Larsen

Fra : RpR

Dato : 19-09-04 19:18

> [...]
> bus, alt skidtet var væk der hvor jag havde min albue. Havde jeg kommet
> længere ud til siden, så havde jeg røget ned i en en meter dyb grøft.

Jeg har kørt rimeligt offensivt i de tre år jeg har kørt EU 45'er frem for
EU 30'er. Og man undgår altså mange farlige situationer ved at placere sig
midt i vognbanen så bilisterne ikke KAN komme forbi uden at skulle helt over
i modsatte vognbane.

Jeg har en eneste gang oplevet en dum kælling (ja undskyld sproget), der
DRØNEDE forbi ned mod en rundkørsel hvor jeg lå og lullede med 80km/t
nogenlunde i midten af vognbanen. Hun blev altså meget hazarderet overhalet
og nedbremset inden rundkørslen. Parkerede RS'en midt foran bilen og gik så
hen og bad hende rulle vinduet ned. Og så fik hun ellers af den værste
skuffe jeg har lært. Kan godt ske hun så lidt forskrækket ud da jeg kørte
igen

Så må de fandme lære ikke at overhale så snert at de næsten havde ramt mit
sidespejl.. Det ligner fandme ikke noget.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine