Andet multimedie
bentjuul 3670
Skrifttype
Fra : Kristian Høgh

Dato : 17-09-04 18:54

Hej!

Ikk' fordi det skal handle om politik, men jeg kan ret godt lide skrifttypen
som Det Radikale Venstre bruger i deres logo. Det er det her:
http://www.drv.dk/upload/file_gbpeu0umrnsny1r6alol_12025.gif .

Jeg har været omkring http://www.identifont.com/identify.html +
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/ men har ikke været ret heldig med at
identificere den. Den kunne ligne Wyvern Lt, men det lille a ser forkert ud,
synes jeg ( http://www.myfonts.com/fonts/typodermic/wyvern/lt/ )?

Er der nogen der har en ide om hvad det er for en skrifttype?

VH
Kristian

Fra : hcma

Dato : 17-09-04 22:23

"Kristian Høgh" <stagh-strygdether@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> synes jeg ( http://www.myfonts.com/fonts/typodermic/wyvern/lt/ )?
>
> Er der nogen der har en ide om hvad det er for en skrifttype?

Kan være dette: http://www.myfonts.com/fonts/t26/revalo-classic/light/
som er strukket lidt i f.eks. Illustrator
m v h
hc

Fra : Kristian Høgh

Dato : 18-09-04 19:13

Hej,

> Kan være dette: http://www.myfonts.com/fonts/t26/revalo-classic/light/
> som er strukket lidt i f.eks. Illustrator

Hmm... det ser da egentlig meget rigtigt ud Mange tak for hjælpen!

/ Kristian

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-09-04 11:52

> Hmm... det ser da egentlig meget rigtigt ud Mange tak for hjælpen!

Ikke for at slå skår i glæden, men ved blot et kort syn er der flere
bogstaver der ikke matcher, fx; i a r

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //