Langkawi i Malaysia
Fra : Kristian Krautwald

Dato : 17-09-04 15:49

Hej Alle,

Er der nogle, der har prøvet at dykke ved denne ø?

Tips og erfaringer modtages meget gerne!

Kristian Krautwald

Fra : Gram

Dato : 17-09-04 20:05

Kristian Krautwald <kristian@krautw!Fjerndette!ald.dk> wrote in message news:<48ulk0lt9unhhgt6ti1ppbv6ondkd622sd@4ax.com>...
> Hej Alle,
>
> Er der nogle, der har prøvet at dykke ved denne ø?
>
> Tips og erfaringer modtages meget gerne!

Er efter min mening spild af tid .... der er fyldt med Japanske
snorkel turister ... og de håndfodrer babyhajer ved stranden ....

Hvis du er der alligevel ... så tag et dyk ... men da jeg var der var
sejlturen langt det bedste .....

Gram

Fra : Allan

Dato : 24-09-04 17:47

Ikke Langkawi, men Perhentian og Tioman i slutningen af August måned.
Har det interesse? Det tager jo ikke så lang tid at komme over på østkysten.

Generelt kan det siges at det minder en hel del om at dykke i Thailand, hvis
du har været der.
Min erfaring er dog, at det maritime liv i Malaysia, er meget mere
mangfoldigt end i Thailand, så du kan glæde dig

"Kristian Krautwald" <kristian@krautw!Fjerndette!ald.dk> skrev i en
meddelelse news:48ulk0lt9unhhgt6ti1ppbv6ondkd622sd@4ax.com...