E-Mail
webnoob 5265
Jeg kan ikke se billeder i modtagne mails
Fra : Johnt

Dato : 17-09-04 15:22

Hej efter opdatering med SP2 kan jeg ikke længere se billeder/grafik i
modtagne mails.

Jeg bruger Outlook Express 6

Håber at der er nogle, som kan hjælpe.

På forhånd tak

Johnt

Fra : Søren Andersen

Dato : 17-09-04 15:25

Johnt wrote:
> Hej efter opdatering med SP2 kan jeg ikke længere se billeder/grafik i
> modtagne mails.
>
> Jeg bruger Outlook Express 6

Tools / Options / Security / Download images...
- Fjern fluebenet i "Block images and other external content in HTML email."

--
-- Hvad er forskellen på uvidenhed og ligegyldighed?
-- Det ved jeg ikke og jeg er også ligeglad.

Fra : Johnt

Dato : 17-09-04 16:20

"Søren Andersen" <shababababa¤¤¤¤¤@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tools / Options / Security / Download images...
> - Fjern fluebenet i "Block images and other external content in HTML
> email."

Mange tak for hjælpen

Hilsen

Johnt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-09-04 15:26

Johnt skrev:

>Hej efter opdatering med SP2 kan jeg ikke længere se billeder/grafik i
>modtagne mails.

Kig under Funktioner => Indstillinger, et eller andet sted kan
det slås til der.

Men ellers spørg i Outlook Expressgruppen, der finder du
OE-brugerne, se signatur.
--
med venlig hilsen Knud
Bruger du Outlook Express?

Fra : Peter Pan

Dato : 17-09-04 19:38

Jeg har fjernet fluebenet, men billedet vises stadig ikke!

Fra : Brian k

Dato : 18-09-04 11:06

Peter Pan wrote:
> Jeg har fjernet fluebenet, men billedet vises stadig ikke!

Hej

Prøv samme sted at ændre fra klasificeret zone til internetzone

Brian