Billig flybillet til Rosland ( Moskva ) me~
Fra : Tp

Dato : 17-09-04 14:50

Hej.

Jeg er på udkig efter den billigste billet til Moskva i Rusland.
Afrejsetidspunktet er ikke afgørende hvis blot prisen er rigtig. Må dog
gerne være i næste måned.

Ind til videre er det billigste jeg har fundet 1992,00 kr. med Aeroflot fra
København retur hvis billetten bookes 7 dage før afrejse. Skatten udgør ca.
200 kr. af prisen. Og man skal være væk natten mellem Lørdag og Søndag.
Ved godt at Aeroflot ikke har det bedste ry og statestik sådan
sikkerhedsmæssigt. Men nogle der har erfaringer med dem / kommentarer ?

Ellers vil jeg høre om der er nogle der har et godt alternativ til
ovenstående pris ?

Mvh Tim

Fra : Ole

Dato : 17-09-04 15:12

"Tp" <dsl52001@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikkerhedsmæssigt. Men nogle der har erfaringer med dem / kommentarer ?
>
> Ellers vil jeg høre om der er nogle der har et godt alternativ til

Rent prismæssigt tror jeg, at det tilbud, som du allerede har, er det
bedste. Jeg forsøgte selv at søge på www.flybillet.dk Alle var dyrere. Den
billigste jeg fandt var en anelse dyrere end den, du har fundt, og er
direkte. De andre tilbud skulle man mellemlande et eller andet sted. Du kan
eventuelt prøve forskellige rejsebureaer, men jeg tvivler på, at du kan
finde et tilbud, der er billigere.

Jeg har ikke selv fløjet med Aeroflot, og her derfor ikke nogle erfaringer
med dem.

Fra : Bj|rn Christian T|rr~

Dato : 17-09-04 17:17

Tp <dsl52001@vip.cybercity.dk> wrote:
: Ved godt at Aeroflot ikke har det bedste ry og statestik sådan
: sikkerhedsmæssigt. Men nogle der har erfaringer med dem / kommentarer ?

Aeroflot har faktisk en rimelig god statistikk når det gjelder
internasjonale flyvninger, og siden Danmark ikke ligger i Russland
(selv om Rurik, som landet er oppkalt etter, kom fra Jylland) så
er det sikkert også helt fint og trygt å reise med dem mellom
København og Moskva. Det er innenriksflyvningene som er problemet...

Prisen høres rimelig ut. Hvis du har bonuspoeng fra SAS å bruke, så
kan det være et godt alternativ, de har fra tid til annen gode
tilbud. Selv reiste jeg for 19.000 poeng t/r Oslo - Moskva for et
år siden.

God reise!

Bjørn

Fra : Tp

Dato : 18-09-04 13:22

Okay. Tak for jeres svar. Nej, jeg finder nok ikke en billigere pris. Så er
spørgsmålet bare om der er andre der har oplysniger om sikkerhed og komfort
i Aeroflots fly ?

Mvh Tim

Fra : Ulvir

Dato : 18-09-04 13:38

http://www.airsafe.com/

Fra : John

Dato : 18-09-04 17:36

> [...]
er
> spørgsmålet bare om der er andre der har oplysniger om sikkerhed og

Hverken servicen eller sikkerheden fejler noget på deres internationele
ruter. Har før fløjet med dem til Moskva og næste gang jeg skal dertil
bliver det sikkert Aeroflot igen, med mindre andre selskaber er billigere.

Mvh

John

Fra : Tp

Dato : 18-09-04 17:57

Okay. Tak for det John. Så er jeg mere rolig. Hvad gav du for din
returbillet ?

Tim

Fra : John

Dato : 18-09-04 18:20

> Okay. Tak for det John. Så er jeg mere rolig. Hvad gav du for din
> returbillet ?

Knap 2.000 kr.

Mvh

John

Fra : Anders Jensen

Dato : 18-09-04 17:58

Rent sikkerhedsmæssigt er der ikke noget i vejen....Aeroflot skal leve om
til EU/DK standarter eller får flyet ikke lov at lette fra lufthavnen, så gå
du roligt ombord....men som det tidligere er skrevet, lad vær med at flyve
indenrigs.......Det er ikke helt samme regler, der gælder...

Altså køb bare billetten....og god tur.

Fra : Pedersen

Dato : 21-09-04 10:30

Hej

Jeg ville ikke være bange for at flyve med Aeroflots flyver ud af København,
da de alle er af høj standart.
De er begyndt at flyve med flyvere de har leaset i udlandet. ( Mener de er
Engelske )
De er begyndt med at flyve med Airbus og Boeing ud af København som er
yderst driftsikkert fly.

Hilsen Tommy

Fra : Aksel

Dato : 23-09-04 20:36

"> Ved godt at Aeroflot ikke har det bedste ry og statestik sådan
> sikkerhedsmæssigt. Men nogle der har erfaringer med dem / kommentarer ?

Aeroflot flyver med Airbus mellem københavn og Moskva, servicen er væsentlig
bedre end SAS.

Hilsen Aksel