Hvilken model
Fra : Christian Catu

Dato : 17-09-04 14:12

Hejsa

Jeg sidder og kigger på reservedele på ebay, til en BMW E36. De skriver de
forskellige modeller som cabrio, coupé, compact, limousine. Jeg har en
4-dørs 316i fra 92. Jeg er klar over at de hverken er cabrio eller coupé,
da den har ståltag og ikke er en 5-dørs. Min kammerat mener det er en
limousine, fordi den har 4 døre. Er det rigtigt

Med venlig hilsen
¨
Bilspasseren Christian

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 14:57

"Christian Catu" <c@slet-catu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> da den har ståltag og ikke er en 5-dørs. Min kammerat mener det er en
> limousine, fordi den har 4 døre. Er det rigtigt

Korrekt!

Dannie

Fra : Ted

Dato : 17-09-04 15:25

> da den har ståltag og ikke er en 5-dørs. Min kammerat mener det er en
> limousine, fordi den har 4 døre. Er det rigtigt

Lige i plet ! - kan dog godt forstå at du ikke lige kunne hitte rundt i det

Teddy