Alle mænd elsker porno..
Fra : ThomasB

Dato : 17-09-04 09:48

Fra: http://hjem.get2net.dk/phk/pornomw.htm
Af Michael West

Okay, indrømmet. Jeg har overdrevet lidt med den overskrift. Det er ikke
alle mænd, der elsker pornofilm. Der er denne her fyr i Lima i Peru, som
siger at han har tabt interessen inden for det sidste par måneder. Men lige
undtaget Enarmede Joe elsker alle vi andre fyre sjofle film. Vi er simpelt
hen vilde med dem. Ubegribeligt, ikke? På alle andre områder, der har noget
med mænd at gøre, hævder I kvinder med jeres vidtberømte intuition at forstå
alt om os mænd og vores medynkvækkende biologiske tilskyndelser. Men når det
kommer til snuskede film slår I kvinder ud med armene og lader
mystificerede. 'Hvordan kan I dog se på det afskyelige bras?' klager I.
'Hvad er der galt med jer udyr', spørger I og rynker på næsen. Som sædvanlig
misforstår og nedvurderer I kvinder os. Vi mænd, som er nogle prægtige fyre
med enormt varme hjerter, elsker porno, simpelt hen fordi vi kan lide at se
på andre mennesker der har det sjovt. (Min kloge gamle bedstefar sagde altid
at grunden til at de fleste af jer kvinder lukker øjnene når I elsker er at
I hader at se jeres ægtefællerhave det rart!).

Ja, vi elsker at se andre mænd og kvinder som glade udtrykker sig fysisk.
Især kvinder. For at forklare denne vores generøsitet, må jeg gå lidt
tilbage her. Det virkelige liv er indimellem temmelig irriterende for os
mænd. I virkelighedens verden må vi skyde hjertet op i livet for at flirte
med jer. Vi skal more jer med vores humoristiske sans, gøre indtryk på jer
med vores intelligens (eller, hvis det kniber med den, vores succes) for at
få jer til at sige ja til en middagsinvitation. Og når vi er kommet dertil,
er det stadig påkrævet med en hel del underholdning, som cirkushunde, der
hopper gennem ringe, før vi kan få trusserne af jer. Og nået så langt,
sætter vi vores rygge og vores stolthed på spil i forsøget på at optræde som
en slags vild sexhingst fra jeres fantasis hesteblad. Alt dette for at give
jer nydelse! Dette er det afgørende punkt! Glem aldrig nogen sinde denne
fundamentale kendsgerning: Ingen mand vil nogen sinde føle sig tilfreds med
eller stolt over sig selv medmindre han kan skaffe sin kvinde den glæde hun
ønsker sig i sengen. Og vi tænker aldrig udelukkende på vores egen
fornøjelse! Jeg føler mig overbevist om at selv den mest sexistiske
voldtægtsmand i virkeligheden ønsker at blive værdsat! Utroligt, men sandt!
Lige meget hvor megen fornøjelse vi mænd har haft, lige meget hvor
overvældende en orgasme vi har haft, vil hele oplevelsen være tragisk og
ydmygende, hvis den kvinde vi er sammen med ligger tilbage skuffet og
frustreret. Det er grunden til at kun få mænd nyder sex, når de endelig får
noget. Medens vi gør det har vi for travlt med at prøve at huske hvad vi
skal gøre og ikke gøre, og hvornår, og 'mon min deoderant stadig virker' og
'hvorfor skal hun også have så store hænder. Min joystick ligner en
læbestift i de store grabber'. Og, værre endnu, medens alt dette foregår,
har vi også travlt med at koncentrere os om at forestille os Pia Kjærsgård i
bikini, for ikke at få for tidlig udløsning! Jeps, der har Gud sandelig
spillet os et puds. Jo smukkere en kvinde man er sammen med, jo mere
ophidsede bliver vi, og jo hurtigere vi når orgasmen, jo større er
ydmygelsen. Og hvis I kvinder tror, at alle vi mænd misunder den fyr der
sover med Claudia Schiffer, tager I fejl! Sådan forholder det sig slet ikke!
Vi ved at den stakkels fyr desperat klynger sig til tanken om Margaret
Thatcher medens han pumper løs på Claudia det bedste han har lært!

Jeg er ked af at sige det, men den eneste sande personlige glæde vi mænd får
ud af sex er de fem sekunder der går mellem at vi endelig får jeres tøj af
og erkendelsen - 'ja, det er ikke snyd. Hun vil faktisk lade mig gøre det!
Hurra!' Men så er de fem sekunder gået og - fandens også! Når vi nu langt om
længe har fået lov, så må vi også gøre det ordentligt! Vi stormer nervøst
ind i brechen, stive i blikket (og med andre, knap så stive dele), tappert
smilende medens vi tænker på fædrelandet! Det er grunden til, at vi elsker
porno. I pornografien behøver vi ikke at se en langtrukken, rædselsvækkende
Meryl Streep-historie om en fyr der gør sig selv til grin ved at skrive
krybende kærlighedsbreve, vælge de forkerte blomster, bruge tonsvis af penge
på latterligt dyre restauranter, hvor tjenerne behandler det stakkels fjols
som var han spedalsk - alt sammen før han kommer i seng med en kvinde, der
måske hverken er særlig ivrig eller, når det kommer til stykket, særlig
tilfreds med ham. I pornofilmene tilfredsstilles alle kvinderne på det
herligste. (Her må jeg tilstå, at jeg aldrig har set de mere 'avancerede'
erotiske film af sadomasochistisk tilsnit, hvor kvinder tilsyneladende
bliver tvunget til at gøre ting mod deres vilje. Men jeg kender mine medmænd
godt, og er overbevist om at selv i disse film ender alle de kvindelige
aktører med (tilsyneladende, selvfølgelig) at være fuldstændigt
tilfredsstillede og taknemmelige. For hvis de ikke var tilfredse og
taknemmelige, ville der ikke blive nogen happy ending! Ja, det er det eneste
vi mænd ønsker os. En happy ending, og at være til tjeneste. Hvad det angår
er vi alle forvoksede drengespejdere. Hvis en gammel dame har brug for hjælp
til at komme over gaden ... til tjeneste! Hvis en tiltrækkende kvinde ønsker
en blid men grundig intimmassage ... til tjeneste!

Desværre forholder det sig sådan, at I kvinder i virkelighedens verden har
en tendens til gøre det besværligt at komme til at yde disse tjenester.
Jeres gener, disse små, følsomme nazister, skal nok sørge for at I prøver os
for at se om vi er følsomme, storslåede, tålmodige, udholdende, intelligente
.... og - vigtigst af alt - om vi er stærke nok til at lade jer dominere os
uden at flygte. Det ville utvivlsomt ikke være en så stor prøvelse at
gennemgå denne nødvendige men pinefulde udvælgelsesproces en gang med hver
ny kvinde. Men I bliver ved med at prøve os, så længe I kender os! Hver
evige dag efterprøver I om vi stadig er høflige, venlige, rene, tapre,
ærlige og flinke. Kort sagt: spejderdrenge! Og en pornofilm viser ganske
enkelt os mænd belønningen for at have bestået alle disse krævende prøver.
En tilfreds kvinde. Det kan godt være, at Sarah Youngs ansigt hen imod
slutningen er fuldstændig klæbrigt, men hun smiler altid, taknemmelig og
tilfreds.

Nået hertil vil gennemsnitslæseren sandsynligvis tænke: sex, sex, sex. Jeg
får kvalme af at høre om det, læse om det og se det i hver evig eneste
annonce. Nu kan det være nok! Men hold ud og lad mig påpege noget, som
næsten alle overser i Politikens aktuelle sexkrigsdebat, noget man ikke
tager hensyn til, et kedeligt, lille problem, som gør for ondt at blive
behandlet ærligt: Et godt sexliv er grundlaget for et lykkeligt samliv. Vi
ved alle, at sex ikke er det vigtigste i verden. (Hvad mig angår, kan jeg
have lige så megen fornøjelse af kinesisk mad). Men når der er noget i vejen
med et pars sexliv, er der ikke noget af det andet der er rigtig godt. Der
vil ikke være en ægte nærhed, ærlighed eller gavmildhed. Og lad mig, for at
gå endnu mere ind i hvad der tydeligvis er et udbredt problem, påpege en
rystende kendsgerning: Det har aldrig været meningen at sex skulle være
tilfredsstillende! Tværtimod! Den eneste grund til at vi bliver ved med at
udøve sex er det frugtesløse forsøg på at gøre det på den rigtige måde! Og
det er i forstemmende grad tydeligt, at vi ikke gør det på den rigtige måde
ofte nok til at holde os i godt humør. Måske illustreres dette bedst ved, at
en af de mest afslørende vittigheder mænd fortæller hinanden, er denne: Da
en penis' gennemsnitslængde er 14 centimeter, og en gennemsnitsvagina er 16
centimeter dyb, går der 5.000 km ubrugt kusse rundt i Danmark. Alle vi mænd
synes det er en skæg historie, men på en lidt trist, ironisk måde. Fordi vi
føler os skyldige. Fordi vi ved vi ikke har gjort vores job godt nok, hvad
angår at tilfredsstille jer kvinder seksuelt. Og der er ingen tvivl om, at
vi faktisk ikke tilfredsstiller jer, især i langvarige forhold. For et af de
mærkeligste mediefænomener i nyere tid har været de gentagne beretninger i
aviser og ugeblade om, at vi mænd har givet op hvad angår at tilfredsstille
jer kvinder, og at vi har mistet interessen for sex. At vi har opgivet at
prøve er vel til en vis grad sandt, men at vi har mistet interessen er helt
klart en misforståelse. Det er en fysisk umulighed for ellers sunde mænd at
ignorere hormonernes kildren. Vi er simpelt hen alt for kraftigt
programmeret til det.

Men vi mænd er blevet stadig mere tilbagholdende med at ydmyge os for at få
sex, simpelt hen fordi det nu er til at få fat i erstatninger. Og så tænker
jeg igen på pornovideoerne, et himmelsendt gode. En af grundene til at flere
og flere mænd og kvinder bor alene er helt klart, at flere og flere mænd
vægrer sig ved at bo sammen med ubehagelige kvinder blot for at have et
sexliv. Indrømmet: En pornofilm der bruges til manuel katarsis kan synes en
ynkelig erstatning for den ægte vare, men den sætter en mand i stand til at
bevare både forstand og værdighed, og hvad det angår er enlige mænd
forholdsvis heldige. Woody Allens vittighed: 'Masturbation er at have sex
med en du elsker', er måske morsom, men hvad der ikke er morsomt er, at
forskerne siger, at det ser ud til, at gifte mænd masturberer mere end
enlige mænd! Jeg har såmænd mest ondt af mine uheldige gifte medbrødre. Det
er ikke en overdrivelse, at 98 procent af de gifte mænd, jeg kender, kæmper
desperat for at holde sammen på deres ægteskaber, både for deres egen og
deres børns skyld, til trods for at de alle siger, at deres koner mere eller
mindre har tabt lysten til at have sex med dem, og harhenvist dem til et
frustrerende og ydmygende liv. I kvinder besvarer en sådan jeremiade på en
af to måder. Enten benægter I at det forholder sig sådan, ud fra nogle vage
og absurde påstande om at et lige så stort antal gifte kvinder af deres mænd
sættes på en sexration der nærmer sig sultegrænsen, så ulykken er gensidig
.... så hold op med at beklage jer! Eller I siger, at frustrerede ægtemænd
fortjener at blive frustrerede, og så oprulles den tilsyneladende endeløse
liste: Det fjols til en ægtemand er ikke romantisk nok, ikke ren nok, blid
nok, hjælpsom nok, fantasirig nok, tynd nok. Med andre ord: Det stakkels
fjols er helt selv ude om det. Der er dog enkelte gifte kvinder som under et
vist pres indrømmer, at deres mand er tilstrækkeligt romantisk, ren, blid,
hjælpsom, forstående, fantasifuld, tynd, men alligevel er hans krav om
hyppigere sex urimeligt. Med andre ord: Disse kvinder hævder, at deres eget
behov for sex en gang hver 14. dag eller sjældnere er det korrekte, medens
deres mands behov er overdrevent. Her er vi ved sagens kerne: Mænd og
kvinder er i almindelighed ikke seksuelt synkroniserede - og sådan er vi
programmeret lige fra begyndelsen!

For det første: En af hovedårsagerne til at vi ikke er synkroniserede er, at
kvinder ikke som alle andre pattedyrshunner styres af deres hormoner, sådan
at de kun er brunstige i bestemte perioder. Altså kan mænd ikke, blot ved at
snuse, mærke om en kvinde er seksuelt modtagelig, og det betyder, at mænd
skal være afsikrede og parate på et hvilket som helst tidspunkt, hvis
muligheden nu skulle vise sig! Og ikke alene må vi være afsikrede og parate,
vi må stå klar med en levering af frisk sæd, for forskerne siger nu, at mænd
er genetiskprogrammerede til at skaffe sig af med gammel sæd - om nødvendigt
ved egen hjælp (onani), sådan at vi altid er i stand til at lave de bedste
babyer. Det kan godt være, at denne hormonelt betingede evige parathed
bringer spænding og krydderi ind i vores tilværelse, men ikke nogen særlig
tilfredsstillelse. (Måske ville vi alle sammen, mænd såvel som kvinder, være
bedre hjulpne, hvis vi blev besat af seksuelt vanvid to uger hver juli og
parrede os flere hundrede gange med flere hundrede partnere indtil mætheds-
og udmattelsespunktet var nået, så vi resten af året kunne bruge tiden på os
selv og til mere ophøjede formål? Selvfølgelig ville en sådan løsning på
vores seksuelle problemer utvivlsomt medføre flere problemer end den ville
afhjælpe, og jeg ved ikke, hvordan du ville forholde dig til det, men jeg
ville ikke have noget imod forsøget. 50 uger uden en seksuel tanke ...
hvilken himmelsk befrielse!).

Mænd og kvinder er også usynkrone med hensyn til opfattelsen af monogami og
promiskuitet. De fleste af jer kvinder siger at det er bedst med monogami,
fordi monogami understreger loyaliteten. At monogami er en beskyttelse for
vores børn. Men mange af mine gifte venner siger bittert, at I kvinder bare
er en slags sædvampyrer. Aldrig så snart har I klemt nogle børn ud af os,
før jeres seksuelle interesse for os dør, en interesse, der kun kan vækkes
med en ny mand i vores sted. Hvor absurd det end lyder er vi mænd faktisk
mere loyale end jer, det er faktisk overordentlig sjældent, at vi mister al
seksuel interesse for vores kone (altså under forudsætning af at hun ikke
har udviklet sig til et uhyre). Vi mænd vil altså både have kagen og spise
af den, medens I kvinder holder godt fast i jeres stykke kage, længe efter
at I har tabt lysten til at spise af den ... men I vil ikke have at andre
skal smage på den ... ikke før I er flyttet sammen med en anden mand. En køn
form for monogami! Udelukkende til jeres fordel! Nu burde både mænd og
kvinder jo være ærlige nok til at indrømme, at hverken mænd eller kvinder
skal dadles for deres seksuelle adfærd, for det er naturen, der har
programmeret os. Men hvis vi skal tale moral, er der ingen tvivl om, at vi
mænd har en mere moralsk holdning: Alle burde være mere seksuelt
rundhåndede, fleksible og overbærende. Desværre er de fleste kvinders
holdning stadig: 'Du skal ikke interessere dig for andre end mig så længe
jeg er interesseret i dig ... Du kan leve i cølibat, til jeg finder en
erstatning for dig.' Og så undrer man sig over, at et stadig stigende antal
mænd foretrækker at bo for sig selv?

Et sidste råd til de mænd som tilfældigvis læser denne kronik: Se aldrig en
pornofilm sammen med en kvinde. Gør det ikke! I stedet for at blive
inspirerede bruger kvinderne tiden til at brokke sig: 'Se den der grimme
sofa ... og så de gardiner! ... lagde du mærke til hendes negle? Hvor er du
plat! Hvordan kan du holde ud at se på sådan noget bras?!?'

Fra : Henrik B.

Dato : 17-09-04 10:42

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du
> plat! Hvordan kan du holde ud at se på sådan noget bras?!?'

*Stående bifald*

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Paul

Dato : 17-09-04 12:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Men vi mænd er blevet stadig mere tilbagholdende med at ydmyge os for at

> sex...

Det er da "mænds" eget problem, at de har gjort sig selv så beregnelige og
selvfølgelige som et stuemøbel.

--
M.v.h.

Paul

////////////////////////////////////////////////
"Don't personalize your computer. It doesn't like it!"
"People who say you're paranoid are just part of the plot"
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Fra : PerX ...

Dato : 17-09-04 12:55

In article <414aa4c7$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk says...

> [...]
> siger at han har tabt interessen inden for det sidste par måneder. Men lige
> undtaget Enarmede Joe elsker alle vi andre fyre sjofle film.

Jeg gør heller ikke ... jeg tror jeg spiser i stedet.

> Det er grunden til at kun få mænd nyder sex, når de endelig får noget.

Ah - jeg troede kun det var mig *G*

> Det ville utvivlsomt ikke være en så stor prøvelse at
> gennemgå denne nødvendige men pinefulde udvælgelsesproces en gang med hver
> ny kvinde. Men I bliver ved med at prøve os, så længe I kender os!

Ja de skriver de jo alle steder så det skal nok passe. Det er sikkert
derfor det er nemmere for en mand at nøjes med en han ikke er vildt
begejstret for - det er nemmere at være cool - det er kun et problem når
nu bedre en om at tale om ens følelser og man bliver nød til at lyve.
("Kan jeg ikke gå ud med skraldespanden i stedet for skat?")

> Nået hertil vil gennemsnitslæseren sandsynligvis tænke: sex, sex, sex. Jeg
> får kvalme af at høre om det, læse om det og se det i hver evig eneste
> annonce.

Jeg får ihvertefald kvalme over alle de idioter som bliver ved med at
spamme mig med det.

> [...]
> en penis' gennemsnitslængde er 14 centimeter, og en gennemsnitsvagina er 16
> centimeter dyb, går der 5.000 km ubrugt kusse rundt i Danmark.

Ja og hvor meget er til overs når man har parkeret bilen - prøv lige at
regne ud hvor meget ubrugt parkeringsplads der er i Danmark *G*

> Det er en fysisk umulighed for ellers sunde mænd at
> ignorere hormonernes kildren. Vi er simpelt hen alt for kraftigt
> programmeret til det.

Du skal styre det over i et andet område.

> 50 uger uden en seksuel tanke ... hvilken himmelsk befrielse!).

50 Uger uden romantiske tanker tiltaler mig mere.

Regl nr. 1: Sig nej til børn.

Fra : ¤

Dato : 17-09-04 12:56

Godt skrevet
Torben

Fra : Ulvir

Dato : 17-09-04 13:09

ThomasB wrote:
> [...]

> gennemsnitslængde er 14 centimeter, og en gennemsnitsvagina er 16
> centimeter dyb, går der 5.000 km ubrugt kusse rundt i Danmark.

Protest!

Ca. 2,000,000 kvinder gi'r 4,000,000cm
4,000,000cm er lig 40 kilometer..
Så mon ikke disse vittige mænd overdriver lidt?

Fra : Henning

Dato : 20-09-04 09:18

Ulvir wrote:

> Protest!

Ja også her fra! En vagina er "kun" 8-10 cm. dyb

> Ca. 2,000,000 kvinder gi'r 4,000,000cm
> 4,000,000cm er lig 40 kilometer..
> Så mon ikke disse vittige mænd overdriver lidt?

Må vi få et nyt regnestykke?

MVH
Henning

Fra : Bj@arne

Dato : 17-09-04 18:21

Ja jeg kan dårligt blive mere enig. Jeg er meget spændt på at se de
kvindelige reaktioner på dette indlæg. Det var som revet ud af min hjerne.
Men på den anden side.....
Der er så meget kvinder ikke forstår.
RESPEKT til michael west som har skrevet kronikken.

Hilsen Bjarne

Fra : NS

Dato : 17-09-04 20:42

> Ja jeg kan dårligt blive mere enig. Jeg er meget spændt på at se de
> kvindelige reaktioner på dette indlæg.

Her:
Hvorfor går den mand dog ikke ud og får sig noget sex, han er tydeligvis
dybt fustreret

Nina

Fra : Bj@rne

Dato : 17-09-04 23:26

NS wrote:

> Her:
> Hvorfor går den mand dog ikke ud og får sig noget sex, han er tydeligvis
> dybt fustreret
>

> Nina

Nina--- gør dig selv en tjeneste og lig mærke til hvordan de fleste mænd
reagerer.... måske du kunne lære noget.

Fra : NS

Dato : 18-09-04 06:37

"> >>Ja jeg kan dårligt blive mere enig. Jeg er meget spændt på at se de

> Nina--- gør dig selv en tjeneste og lig mærke til hvordan de fleste mænd
> reagerer.... måske du kunne lære noget.

Bjarne - gør dig selv den tjeneste, at læg ekstra godt mærke til den smiley
der også var i min post - måske du kan lære noget.

Fra : PerX ...

Dato : 18-09-04 23:47

In article <414b3e28$0$222$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nina@knus.dk
says...

> Her:
> Hvorfor går den mand dog ikke ud og får sig noget sex, han er tydeligvis
> dybt fustreret

Fordi det han søger ikke kan fås.

Fra : Bhatu Peter

Dato : 17-09-04 19:15

ThomasB wrote:
> Fra: http://hjem.get2net.dk/phk/pornomw.htm
> Af Michael West

Flot indlæg! Det var lige før jeg fik rejsning flere steder

--
Bhatu Peter
"May all beings be blessed with happiness..."

Fra : Samsara

Dato : 17-09-04 23:46

> [...]
du
> plat! Hvordan kan du holde ud at se på sådan noget bras?!?'

Hm.... den holder altså ikke her hos mig !

Jeg bliver vildt liderlig (og til dels inspireret) af at se en pornofilm
sammen med en fyr.

Møbler, gardiner o.s.v rager mig en høstblomst i den situation !

Venligst
Samsara

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 18-09-04 10:02

Samsara wrote:

> Hm.... den holder altså ikke her hos mig !
> Jeg bliver vildt liderlig (og til dels inspireret) af at se en
> pornofilm sammen med en fyr.
> Møbler, gardiner o.s.v rager mig en høstblomst i den situation !

Jeg tror du er en temmelig atypisk kvinde så. Mine erfaringer stemmer i
hvert fald 100% overens med Thomas' udsagn...

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : rimmen

Dato : 18-09-04 10:48

> Jeg tror du er en temmelig atypisk kvinde så. Mine erfaringer stemmer i
> hvert fald 100% overens med Thomas' udsagn...

Tjah..så jeg har været heldig med mine kærester må jeg sige......5 seriøse
forhold har jeg har haft, og allesammen kunne lide at se pornofilm sammen
med mig...
Og når vi havde set nok var de sgu som regel temmelig våde især når filmen
IKKE havde handling og alt det andet fyld som de forsøger når de
pornostjerner skal forsøge sig som "skuespillere".. Hardcore tænder sgu også
en del kvinder.
De råber bare ikke så højt om det som dem der er imod porno.
Mange kvinder lider jo stadigvæk under det gammeldags kvindesyn, hvor de
skal være tilbageholdende og dydige.

Så får i ikke mere for den 25 øre...
Have a nice day..
Regards
Jacob

Fra : Ulvir

Dato : 18-09-04 12:50

rimmen wrote:

> Have a nice day.. I'll be the one who decides that, thank you very much..

PS: I'm not a fucking American.

Fra : Jane

Dato : 19-09-04 01:31

On Sat, 18 Sep 2004 11:47:58 +0200, "rimmen"
<j_(slet)rimmen@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>IKKE havde handling og alt det andet fyld som de forsøger når de
>pornostjerner skal forsøge sig som "skuespillere".. Hardcore tænder sgu også

Jep.
En pornofilm kan nogle gange virke bedre som forspil for mig, hvor jeg
bliver temmelig våd og liderlig.

>De råber bare ikke så højt om det som dem der er imod porno.
>Mange kvinder lider jo stadigvæk under det gammeldags kvindesyn, hvor de
>skal være tilbageholdende og dydige.

Ja, desværre.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Samsara

Dato : 18-09-04 21:56

"Peter (8464)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Peter Bak
> Erstat "invalid" med "dk" i min e-mail
> Replace "invalid" with "dk" in my e-mail

Om jeg ligefrem er atypisk, ved jeg ikke - jeg kan bare godt li' sex
og kan (næsten) ikke få for meget af det

Venligst
Samsara

Fra : Henrik

Dato : 19-09-04 06:07

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in news:414ca01f$0$230
> [...]

> Venligst
> Samsara
>
>Der er noget porno som jeg ikke tænder på,
blandt andet urin og sådan noget
men er flot erotisk film eller nogle smukke billeder kan da sagtens få
dyret igang*S*
Der er stor forskel på pornofilm . Jeg tænder helt af når jeg hører tysk
synkronisering. så hellere en flot nordisk "Amatørfilm"

hilsen
Henrik

Fra : Henning

Dato : 20-09-04 09:23

Peter (8464) wrote:

> Jeg tror du er en temmelig atypisk kvinde så. Mine erfaringer stemmer
> i hvert fald 100% overens med Thomas' udsagn...

Tjah? Min kone bliver nu også ret tændt på pornofilm
Og paradokssalt nok, nu mer hun sidder og brokker sig
over filmen, des vildere bliver hun *G*

MVH
henning

Fra : PerX ...

Dato : 18-09-04 23:48

In article <414b6884$0$203$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
Invalid@NOSPAM.invalid says...

> Hm.... den holder altså ikke her hos mig !
>
> Jeg bliver vildt liderlig (og til dels inspireret) af at se en pornofilm
> sammen med en fyr.

Hvor gammel er du? Har du fået børn? :)

> Møbler, gardiner o.s.v rager mig en høstblomst i den situation !

.... men bagefter ! *G*

Fra : Samsara

Dato : 19-09-04 21:53

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hvor gammel er du? Har du fået børn? :)

Hej

Jeg er 37 år og har ikke børn.

Hvor vil du hen med det spørgsmål ?

Venligst
Samsara

Fra : Ulvir

Dato : 19-09-04 22:16

Samsara wrote:
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg er 37 år og har ikke børn.
>
> Hvor vil du hen med det spørgsmål ?

SF eller UKK måske?

Fra : PerX ...

Dato : 20-09-04 13:48

In article <414df712$0$282$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
augustus@mail.dk says...

> SF eller UKK måske?

Og det betyder?

Fra : PerX ...

Dato : 20-09-04 13:47

In article <414df105$0$234$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
Invalid@NOSPAM.invalid says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg er 37 år og har ikke børn.
>
> Hvor vil du hen med det spørgsmål ?

At måske var yngre kvinder mere seksuelt interesseret, indtil de havde
fået de børn som evolutionen havde programmeret dem til at få :)

Fra : ¤

Dato : 20-09-04 14:39

On Sun, 19 Sep 2004 22:53:23 +0200, "Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid>
wrote:

>"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Det forstår jeg heller ikke. Kvinder med børn og som er meget ældre,
kan have masser af sexlyst.

Torben

Fra : ullala

Dato : 18-09-04 15:51

Wauw.....

Må betegne mig som en atypisk kvinde, da jeg har en næsten umættelig lyst
til sex... Pornofilm ses hyppigt, som regel alene (da jeg PT. desværre ikke
har nogen at se dem sammen med)..
Finder det dybt beklageligt, at mine mange frigide og snerpede medsøstre,
holder sine stakkels mænd i et jerngreb, og benytter en hver given lejlighed
til at nægte ham sex. Det gælder osse, at disse mænd faktisk finder sig i
dette mareridt, bliver hængende i et sådant torturhelvede, af hensyn til
børn, økonomi o. lign. HVIS han så endelig samler sig sammen til at forlade
konen, er det os andre, med en sund og eksperimeterende sexlyst, der skal
samle denne arme frustrerede mand op...
Kvinder, stop med at betragte, og benytte sex som en handelsvare, og begynd
at nyde dette vidunder af en tilfredstillelse og tidsfordriv, det er at
dyrke sex!!!

Havde jeg en mand, ville jeg nyde, at lege voksent med ham, hver gang
muligheden bød sig - Der findes intet bedre, 2 kan foretage sig sammen...
Nårsom helst, hvor somhelst osv.
Og skulle der ryge en pornofilm eller 2 ind over, er det da bare et ekstra
krydderi.

Og nej - Jeg blir aldrig træt af sex

Fra : ¤

Dato : 18-09-04 16:06

On Sat, 18 Sep 2004 16:50:42 +0200, "ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Nårsom helst, hvor somhelst osv.
>Og skulle der ryge en pornofilm eller 2 ind over, er det da bare et ekstra

Dejligt at høre.
Torben

Fra : Henrik

Dato : 18-09-04 18:55

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> wrote in

> [...]
> sammen... Nårsom helst, hvor somhelst osv.
> Og skulle der ryge en pornofilm eller 2 ind over, er det da bare et

HURRAAAAAA Jeg tror du er den perfekte kvinde .....
Bor du i nærhen af mig*SF* Trekantsområdet
Lad os udforske sexuallivet sammen

Henrik

Fra : ullala

Dato : 18-09-04 19:24

"Henrik" <Henrik_43@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> wrote in

> HURRAAAAAA Jeg tror du er den perfekte kvinde .....
> Bor du i nærhen af mig*SF* Trekantsområdet
> Lad os udforske sexuallivet sammen
>

> Henrik

Hæhæh...Desværre Jeg er alt for langt væk... Men tak for tilbuddet !!

Fra : Henrik B.

Dato : 20-09-04 12:19

"ullala" <brummes*FJERN*@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hæhæh...Desværre Jeg er alt for langt væk... Men tak for tilbuddet !!

Danmark er da et bette land.......

M.v.h.

Fra : PerX ...

Dato : 18-09-04 23:57

In article <414c4b50$0$308$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
brummes*FJERN*@yahoo.dk says...
> Og nej - Jeg blir aldrig træt af sex

God kondi :)

Fra : ullala

Dato : 19-09-04 00:07

> In article <414c4b50$0$308$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
> brummes*FJERN*@yahoo.dk says...
> >

> God kondi :)

Ja, godt for både krop & sjæl

Fra : Jane

Dato : 19-09-04 01:23

wrote:

> [...]
>Nårsom helst, hvor somhelst osv.
>Og skulle der ryge en pornofilm eller 2 ind over, er det da bare et ekstra

Enig!

Iøvrigt synes jeg Michael Wests udspyede galde er unuanceret.
For mit vedkommende er der forskel på hvilken slags pornofilm, der
lige tænder. Jeg synes de fleste Hollywood-agtige pornofilm er
kedelige og ofte virker de solarie-brune modeller "døde". Jeg er
derimod mere begejstret for fx Sanchez "Gangbus" og andet porno i den
mere bizarre og ekstreme afdeling. Jeg er også helt vild med erotiske
tegnefilm, hvilket åbenbart appellerer mere til min fantasi og lyst.
Men generelt kan porno da helt fint bruges som forspil.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Henrik B.

Dato : 19-09-04 23:09

"Jane" <nojane@naeh.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tegnefilm, hvilket åbenbart appellerer mere til min fantasi og lyst.
> Men generelt kan porno da helt fint bruges som forspil.

Sådan! That's my kinda girl...

M.v.h.

Fra : DB

Dato : 19-09-04 21:01

> [...]
at
> I hader at se jeres ægtefællerhave det rart!).

Hmm jeg ville aldrig påstå at vide alt om mænd... at jeg måske nogen gange
kan komme til at virke sådan, er faktisk beklageligt... Men jeg bliver nogen
gange fanget af min intution og fornemmelser. Nå det var slet ikke det jeg
skulle skrive om... Jeg kan godt lide at se på porno og gider absolut ikke
de såkaldte pornofilm til kvinder, hvad skal man med handling? Det er sex
det handler om! Jeg har dog aldrig praktiseret at se det med min
kæreste/ex-mand, det er noget jeg gør når jeg trænger til at onanere. Og jeg
ved da at bl.a min ex-mand også har benyttet porno...

> [...]
> Vi ved at den stakkels fyr desperat klynger sig til tanken om Margaret
> Thatcher medens han pumper løs på Claudia det bedste han har lært!

Hmm jeg kan nu også godt føle et vist præstationspres, for om man nu gør det
som han kan lide det? Ok fordelen er selvfølgelig at vi kvinder (som regel)
godt kan fortsætte udover orgasmen, selvom det da kan være ret hårdt

<snip>

> [...]
> udøve sex er det frugtesløse forsøg på at gøre det på den rigtige måde!

På trods af at jeg altid selv har udtalt; at hvis der er noget galt med
sexlivet er der noget galt med forholdet, må jeg med skam indrømme at jeg
ikke selv ville se det i øjnene, da jeg mistede lysten til min ex-mand. Jeg
prøvede at bortforklare det, at få ham til at acceptere at jeg altså bare
ikke havde lyst, alt imens balancen mellem os blev mere og mere skæv. Det
blev først rigtig tydelig for mig, da jeg gentagende gange havde "givet" ham
sex, bare for at få fred, for jo flere gange jeg gjorde det, jo dårligere
fik jeg det med mig selv og min krop og jo sværere havde han ved at
tilfredsstille mig....

> [...]

> deres mands behov er overdrevent. Her er vi ved sagens kerne: Mænd og
> kvinder er i almindelighed ikke seksuelt synkroniserede - og sådan er vi

Problemet her var nok snarere at han netop blev ved med at kræve/ønske/bede
om sex, at jeg aldrig fik lov til at mærke min egen lyst, at jeg hver gang
havde to valgmuligheder, at dyrke sex som jeg overhovedet ikke havde lyst
til eller at afvise den mand jeg elskede, hvilket blev mere og mere
pinefuldt for hver gang. Og det handlede slet ikke om hvordan han var eller
ikke var. Jeg syntes absolut ikke der var noget galt med at han ofte havde
lyst, det der var galt var at jeg ikke havde og derfor kommer man i
frustration meget let til at indikere, at det er hans behov der er noget
galt med.

> [...]
> jeg er interesseret i dig ... Du kan leve i cølibat, til jeg finder en
> erstatning for dig.' Og så undrer man sig over, at et stadig stigende

På en måde har du ret, men jeg tror så ikke på at kvinder bare mister
lysten, jeg tror mere på at der er nogle problemer i parforholdet, problemet
er nok bare at det kan være svært lige at finde ud af, hvad der er galt?

> [...]
du
> plat! Hvordan kan du holde ud at se på sådan noget bras?!?'

Hmm skulle jeg nogensinde stå i den situation at jeg så en pornofilm sammen
med en mand, ville "problemet" nok snarere være at vi ikke fik set ret
meget... Det ville være for ophidsende, altså under forudsætning af at
forholdet havde det godt

Knus
DB - en kvinde der så absolut tænder på porno!

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-09-04 23:30

> [...]

>sofa ... og så de gardiner! ... lagde du mærke til hendes negle? Hvor er du
>plat! Hvordan kan du holde ud at se på sådan noget bras?!?'

Min Ekskæreste/B-Ven har/havde nu ikke noget imod at se pornofilm sammen
med mig. Og det uden de kommentarer som du skriver at kvinder skulle
komme med.

Hun synes faktisk at det er frækt og skønt at kunen sidde og se en
pornofilm sammen med mig
Flemming Jacobsen

Fra : LaVitaDK

Dato : 20-09-04 06:41

Hej ThomasB

BRAVO, det er et kanon godt indlæg du der har skrevet. Det er da skønt
at læse at det ikke kun er os kvinder som kan blive fustreret

Og jeg kan sku godt forstå, hvis I vælger at "gøre det selv".....for der
er da ikke noget mere dræbende end en kvinde der først skal have i
"hoved og røv" før at der kan lukkes op for godte posen, og jeg må da
indrømme jeg forstår ikke mine medsøstre..... hvorfor skal manden altid
gøre "noget " tilgængæld for at at de lukkes op i varmen..JEG FATTER DET
IKKE....

SEX er da noget af det skønneste, og jo oftere des bedre, det behøver
ikke at skulle tage 4 lange og 7 brede.... hvorfor skal det tafge så
laaaangt tid, vi kan jo bare få den en gang til

Jeg nyder da lige så meget et hurtigt put, som det der timelange, og jeg
syntes da det er vildt frækt at mærke hvor hurtigt min partner kan
"tænde" og "tænde af", der er da ikke noget mere bekræftende.... og så
lyder der sikker ramaskrig blandt de kvindelige medlæsere, "JAMEN hvad
så med mig .... jeg fik jo ikke noget ud af det," HAllo kvinde prøv at
hjælpe til med fingerene eller noget legetøj.....eller gør det selv
alene eller sammen med manden bagefter.

Til sidst et lille tip til alle jer fustrerede brødre, prøv at slække
lidt på serviceydelserne og så tag lidt mere for jer af varerne
derhjemme, det kunne jo være at det kunne få hende lidt op i
omdrejninger, og at hun måske fandt det så ophidsende at hun helt
glemmer at stille alle kravene op

Ang. pornofilm, så syntes jeg da det er en fed inspiration til lidt
lystige lege, og jeg generer mig da ikke for at se den alene eller samme
med manden, det sidste er da især vildt ophidsenede, for sikken en masse
små sjove jule lege man kan hygge sig med mens man ser sådan en film
sammen

LaVitaDK

http://www.kandu.dk/

Fra : ullala

Dato : 20-09-04 08:52

YES!!! Hurra for os med den sunde appettit! Godt at vide at vi er flere med
den holdning - Hatten af for dig!

Fra : Ulvir

Dato : 20-09-04 07:15

LaVitaDK wrote:
> Hej ThomasB
>
> BRAVO..

3 gange hiphurra til ThomasB?

Fra : ThomasB

Dato : 20-09-04 08:39

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> 3 gange hiphurra til ThomasB?

Ja, det manglede da bare, med sådan et godt indlæg jeg har copypastet

Fra : LaVitaDK

Dato : 20-09-04 06:41

Fra : Ulvir

Dato : 20-09-04 07:15

LaVitaDK wrote:

> BRAVO, det er et kanon godt indlæg du der har skrevet.

Hvem er så Michael West?

Fra : LaVitaDK

Dato : 22-09-04 21:03

> Hvem er så Michael West?

Dunno, aner ikke hvor han lige kom ind henne

http://www.kandu.dk/