Fiat Marea - Fjerne radioen ??
Fra : **TRADS**

Dato : 17-09-04 07:51

Hej
Jeg har en Fiat Marea hvor jeg gerne ville have fjernet den indbygget radio
og indsætte mit eget anlæg !
Jeg har set nogle der har gjordt det - MEN hvordan ???
Skal der en nyt indsats i , eller hvordan
Og hvor kan jeg få stumperene ??

Henrik

Fra : Roberto Saldo

Dato : 17-09-04 07:54

**TRADS** wrote:
> [...]
> og indsætte mit eget anlæg !
> Jeg har set nogle der har gjordt det - MEN hvordan ???
> Skal der en nyt indsats i , eller hvordan

Har du prøvet at spørge hos FIAT??

Mvh
Roberto

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-09-04 08:58

**TRADS** wrote:
> Jeg har set nogle der har gjordt det - MEN hvordan ???
> Skal der en nyt indsats i , eller hvordan
> Og hvor kan jeg få stumperene ??

Fiat er din ven
Indsatsen koster omkring 200 kroner hos Fiat.
Det KAN lade sig gøre at fjerne org. radioen med f.eks. et sæt søgerblade
elelr lign. Det tager tid og du risikerer ridser...
Dit Fiat værksted har en speciel dims som løsner radioen på 2 sekunder - kør
ned til dem og få løsnet din radio

Hvis dit Fiat værksted ikke har de bøjler der skal bruges til at hive
radioen ud, og heller ikke har hørt om indsatsen, så find et andet værksted!

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : **TRADS**

Dato : 17-09-04 09:05

> Fiat er din ven

Takker !!!!
Det er fordi jeg skal op og hende mit nye legetøj imorgen tidelig

http://www.auto-nord.dk/auto-danmark-salgsopstilling/salgsopstilling.asp?mode=show&=pricetag&bilid=513507

Og vil gerne have et ordentlig anlæg i dytten

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 17-09-04 09:57

**TRADS** wrote:

> [...]
>
> Og vil gerne have et ordentlig anlæg i dytten

Finfin bil
Så fandt du en med aircon alligevel

En 40mm sænkning og et par 17", så spiller det
http://www.fiatklubdanmark.dk/galleri/kti2003/IMG_3477.JPG

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 17-09-04 14:42

> [...]
> elelr lign. Det tager tid og du risikerer ridser...
> Dit Fiat værksted har en speciel dims som løsner radioen på 2 sekunder -

Mener ikke engang den indsats koster så meget. Og den originale radio er
lige til at hive ud. Skiftede min egen i min brava på kort tid.

Prøv lige at se her: http://www.bravo-guide.co.uk/ice.htm#remove

--
Mvh,
Lars Bjerregaard