Matrox Mil2
Fra : Pablo

Dato : 17-09-04 07:35

Hej

Har et ældre Matrox Millennium II grafikkort fra 1997.
Den har to stik, et hvor min PC-skærm et tilsluttet, samt et
stik hvor der står video - hvad kan/skal dette stik bruges til ?

Pablo

Fra : Anders Lund

Dato : 17-09-04 07:43

Pablo wrote:

> Har et ældre Matrox Millennium II grafikkort fra 1997.
> Den har to stik, et hvor min PC-skærm et tilsluttet, samt et
> stik hvor der står video - hvad kan/skal dette stik bruges til ?

Tilslutning til et fjernsyn?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Pablo

Dato : 17-09-04 08:04

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> wrote in message

> Tilslutning til et fjernsyn?
>
> --
> Anders Lund - anders@andersonline.dk
> Take back the web - www.mozilla.org/firefox

Det er ikke et rundt stik men et aflangt stik !
Her er kortet - blåt stik bruges til PC-skærm.
http://www.delcis.net/images/boardshots/video/matrox/Matrox_MilleniumII.jpg

Pablo

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 18-09-04 08:44

Stikket bruges til:

Video in/out...

Men det kræver et add on kort til GFX kortet før det virker.

Har sådan et komplet kort liggende i skuffen.

Mvh.
Niels

Fra : Pablo

Dato : 24-09-04 09:13

Der sider et "add on kort" på grafikkortet.
Vil det sige at jeg kan tilslutte en ekstra skærm, videokamera, videomaskine
eller et TV ????

Pablo

Fra : Anders Lund

Dato : 25-09-04 15:20

Pablo wrote:
> Der sider et "add on kort" på grafikkortet.
> Vil det sige at jeg kan tilslutte en ekstra skærm, videokamera, videomaskine
> eller et TV ????

Hvis det er det "add-on kort", som du har vist et billed af, mener jeg
at det er ekstra RAM. Er dog ikke 100% på det, da det er lang tid siden
at jeg har rørt sådan et kort. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Pablo

Dato : 27-09-04 13:46

> Hvis det er det "add-on kort", som du har vist et billed af, mener jeg
> at det er ekstra RAM. Er dog ikke 100% på det, da det er lang tid siden
> [...]

Det er det kort - så er det nok bare ekstra ram !

Pablo