Hulk Hyl vrææææææl.
Fra : Brian

Dato : 12-05-01 18:28

Som kom endelig dagen hvor jeg kunne samle den gamle Honda bold´Or fra 84.
De sidste dele blev hentet fra maleren imorges og jeg drønede til Røgen hvor
jeg havde parkeret den næsten færdige mc.Hoda K... det skulle blive godt at
komme ud og køre igen.Efter en hel måned hvor man bare kan se den ene mc
efter den anden suse forbi, ja så bliver det sku ulideligt at gå og vente på
de sidste dele fra mc impotøren og malere.
Nå men dagen startede godt .Jeg fik vent foregaflen, som Min kammerat og jeg
havde fået vent forkert sidst vi var igang, Karburater og luftfilter blev
monteret efter lidt besvær.( der er sku ikke meget plads at arbejde på på
sådan en gammel honda), sædet blev skruet på anderøven, tanken monteret,
sædet monteret, forhjul monteret.Nye klodser på begge hjul, påfyldning af
bremsevæske.Den sidste olie blev hældt på. Lidt hjemmelavet benzin blev
hældt i tanken.Det skulle blive godt at høre den nye Laser udstødning.Den så
i hvertfald godt ud på hondaen.10- 15 hurtige tryk på starteren så olien
blev trukket med rundt inden den fik fuld start. Starteren snurrede rundt og
honda satte igen.Wooooowwwww den lyd bliver man sku liderlig over . Damn
den lød godt .Den fik lov at stå og knurre lidt inden der blev slukket
igen.Alting blev efter spændt, og det klidstermærk der var indkøbt til at
skulle sidde på tanken blev monteret.Sådan.Ud af garagen med svinet. Ude i
solen stod den sku flot.Nymalet i en total fed Metallic/perlemors blå.
Ind og have lang bukser på, fore lynet ud af jakken, og hjelmen med ud.Stod
og beundrede den lidt igen.Man bliver sku en glad man når man kan stå og se
det færdige resultat ude i solen....Hov hvad var det, lidt olie dryppede fra
køleren.Hmmm nå i gang med hondaen.Lige pludselig står der en "meter tyk"
stråle af olie ud fra køleren.Jeg skallove for at øjnene blev spærret op.
det kan sku da ikke passe.Den var da blev tjekket og gjort ren, osv, SÅ STÅR
DER GUD JØDME EN STRÅLE OLIE UD FRA KØLEREN HVER GANG MAN DREJER
GASHÅNDTAGET.hulk hulk hulkhulkhulk.Og jeg som troede at jeg skulle ud or
fræse vejene tynde.p....................s.Det tog ikke mange minutter at
regne ud at jeg ikke skulle ud og køre alligevel.
Jeg trillede misfornøjet hondaen ind i garagen mens jeg fællede en stille
tåre. øvøvøv
Startede "Hiace- busaen" og kørte hjem til Århus. Det bliver lige en ny
køler, 3-4 dage mere at vente...........

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Brian W.

" Som mangler en ny køler, eller en ny mc"

--
**** W.A.F ****

Fra : Michael K.S.

Dato : 12-05-01 18:47

On Sat, 12 May 2001 19:27:32 +0200, "Brian" <brian.W@mail.stofanet.dk>
wrote:

>" Som mangler en ny køler, eller en ny mc"

Trist ting Brian,men du tror ikke den kan renoveres ?

Jeg fik på et tidspunkt min lappet,malet og tryktestet hos ARCO
kølerfabrik i kjøwenhavnstrup,kostede 300,- en ny køler ville have
kostet små 2500,- .

Autokølerfabriken Arco A/S
Worsaaesvej 18
1972 Frederiksberg C
3535 6969

-M

Fra : Brian

Dato : 12-05-01 19:42

Tjaaa jeg vil ihvertfald gå ind til min nabo. Autoværksted hvor en af
mekanikkerne selv kører og roder med mc.Måske kan han lodde den eller lign.

2500,- det hva da en pæn slat, øvser

Brian W.

" Hiace-busa"

--
**** W.A.F ****

Fra : Eg Egemarke

Dato : 12-05-01 20:11

Hmm kender det godt surt ikke at kunne kører jeg står osse bare og kigger
efter de andre efter at Falck tabte min Suzuki Dr 750 s sidste søndag og det
tager måske 2 mnd før jeg kommer ud igen så nu vil jeg syne min Izh så må
den trække læsset

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her:

Fra : Brian

Dato : 12-05-01 20:44

Skal vi ligge os i gruset så folk kan træde på os. vi er ikke værdige

det værste var at mens jeg gik og skruede, kom der så mange mc´er forbi, og
jeg gik bare og tænkte. Yes nu skal jeg ud og hilse på mine "sjælevenner",
men ak nej.

Brian W.

"Hiace-Busa", som vil begrave sig i aftrens job på Sams, og en masser
drinks.

--
**** W.A.F ****

Fra : james

Dato : 14-05-01 11:34

jeg står osse bare og kigger

> efter de andre efter at Falck tabte min Suzuki Dr 750 s sidste søndag og det
> tager måske 2 mnd før jeg kommer ud igen

Idet Falck havde hele ansvaret og du havde ovenikøbet påpeget mangler; men fik
besked om at ikke blande dig, er det urimeligt at du skal være uden MC hele
sommeren. Forlang at Falck køber din cykel til en pris som gør at du kan købe
en anden. (!)

-james

Fra : Armand

Dato : 13-05-01 01:56

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Jeg fik på et tidspunkt min lappet,malet og tryktestet hos ARCO
> kølerfabrik i kjøwenhavnstrup,kostede 300,- en ny køler ville have
> kostet små 2500,- .

2.500,- for en oliekøler???

Mit bedste råd er at købe en anden fra tilbehørsmarkedet!
Ud over prisen(!), har de den fordel at de kan fåes med termostat
indbygget (= ingen underkøling af olien i de danske ydersæson'er!)

--
Armand.