Beslag til Givi Wingrack (Rittig?)
Fra : brobaek

Dato : 16-09-04 22:19

Hejsa,
jeg har søgt (og læst) en masse om, at universal-sættet fra givi er til at
lukke op og... skyde ned i...

Jeg har netop erhvervet mig en feeed vfr - og da der ikke findes beslag til
86-87'erne må jeg jo nok selv i gang... Efter lidt googling i gamle indlæg
så jeg, at Rittig har lavet lidt tegne-fortælle - men jeg har ikke kunne
finde billederne eller det indlæg han(/du) henviser til...

Kan jeg, måske for prins Knud i disse royale højtider, få dig til at kaste
billederne i binear

/Martin

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 17-09-04 08:23

"og da der ikke findes beslag til 86-87'erne må jeg jo nok selv i gang"

Er det aldrig lavet...? Ellers prøv lige at spørge rundt ved et par
forhandlere i Tyskland... Min far havde også lidt problemer til sin VFR '93,
men i Tyskland fandt han det..

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Rittig

Dato : 20-09-04 14:21

> Hejsa,
> jeg har søgt (og læst) en masse om, at universal-sættet fra givi er til at
> lukke op og... skyde ned i...

Ja, det er noget ustabilt krimskrams.

> [...]
> finde billederne eller det indlæg han(/du) henviser til...
> Kan jeg, måske for prins Knud i disse royale højtider, få dig til at kaste

Tjah, undskyld jeg ikke har svaret før, men jeg er jo kunde hos Danske
Telekom, og de er for uintelligente til at kunne drifte en news-server, så
jeg er uden news-adgang for tiden.
De har ellers prøvet at få det til at virke i ca. et år, men de KAN ikke
finde ud af det, det har altid kørt som en pose muldjord. Så ville de
opgradere den. Det har de nu prøvet på i halvanden uge, men det kan de
åbenbart heller ikke finde ud af...
Så jeg er uden news!
Men selv når det virker, så har jeg ikke .Binaer grupperne, fordi Danske
Telekom mener de bruges til at udsprede ulovligheder, så dem har de ikke!

Men der er nu håb alligevel, for du kan sende mig en mail på Rittig
snabela jubiipost.dk så skal jeg nok maile dig billeder.

Mvh.
Rittig