Video IN .. Bedste løsning
Fra : SirPeter

Dato : 16-09-04 22:05

Hej i NG
Leder efter bedste og billigste løsning til videooptagelse via grafikkort
(Video IN)
til HD / DVD ..
Har set på Leadtek WinFast A180 tdh Cinema,GeForce MX440 med /tv/fm
tuner..Picture in Picture .. 1000,-

Nogen der har erfaring / tip.
Mvh. Peter

Fra : Zulu

Dato : 17-09-04 12:35

"SirPeter" <sirpeters@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Video IN)
> til HD / DVD ..
> Har set på Leadtek WinFast A180 tdh Cinema,GeForce MX440 med /tv/fm

De fleste (måske bortset fra de aller billigste) TV-tunerkort har også
video.
Det burde kunne fås billigere end 1k, jeg mener at nogle af de gode Terratec
ligger på ca. 600,-.
Samtidig kan du selv vælge hvilket grafikkort du vil bruge sammen med det...

Zulu

Fra : SirPeter

Dato : 18-09-04 07:39

Takker Zulu