sparymaling ??
Fra : The Faking Viking

Dato : 12-05-01 17:45

Min glasfiberkåbe skal spraymales mat-sort. Det behøver ikke være 100%
perfekt, men det skal alligevel kunne holde til insekter ol. splatter ud på
det.

Jeg har lige testet en spray, men jeg kan ridse resultatet blankt med neglen
selv om det har tørret i 24 timer.

- Er der nogle der kan sige mig hvad der er den kraftigste/bedste maling på
markedet. (I spary dåse)

Martin
CBR600F2

Fra : Peter J

Dato : 12-05-01 19:55

The Faking Viking <fakingviking@hotmail.com> skrev i en
> [...]

neglen
> selv om det har tørret i 24 timer.
>

> - Er der nogle der kan sige mig hvad der er den kraftigste/bedste maling

Du kan jo prøve at give det noget lak bagefter

Peter
GSX 400 F

Fra : Janus

Dato : 12-05-01 19:59

Kan du ikke bare male det indvendigt? Spray er en dårlig ide, du vil ikke
kunne tørre insekterne af, med mindre du giver noget klar lak bagefter

Janus

Fra : Armand

Dato : 13-05-01 01:54

The Faking Viking <fakingviking@hotmail.com> skrev i en

> - Er der nogle der kan sige mig hvad der er den kraftigste/bedste
maling > på markedet. (I spary dåse)

De der er beregnet til rep. af billak

--
Armand.