Need For Speed: Motor City
Fra : Koeffe

Dato : 16-09-04 15:47

Findes dette spil overhovedet? Jeg synes det er lidt trængt med info omkring
det.

Jeg faldt lige over www.streetrod3.com og blev helt vild da jeg så der var
en efterfølger det et af de bedste spil nogensinde. Jeg blev dog ret skuffet
da jeg så hvor elendigt det var (det er en privat person der har lavet det).

Så fandt jeg ud af at der var noget der hed Motor City Online, men det
findes vist ikke mere. Nå, så må der være noget der ikke er online? Yeps,
Need For Speed: Motor City! Men eftersom jeg ikke kan finde særlig meget om
det på nettet er jeg blevet i tvivl - er det overhovedet blevet udgivet
nogensinde??

--
Koeffee

Fra : Kasper Aae

Dato : 16-09-04 15:51

On Thu, 16 Sep 2004 16:47:07 +0200, "Koeffe"
<kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote:

> [...]
>det på nettet er jeg blevet i tvivl - er det overhovedet blevet udgivet

Så vidt jeg ved, er NFS Motor City det samme som Motor City Online.
Jeg går ud fra du kender til Need For Speed Underground?

--
Kasper Aae

Fra : Koeffe

Dato : 16-09-04 16:03

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse

> Så vidt jeg ved, er NFS Motor City det samme som Motor City Online.
> Jeg går ud fra du kender til Need For Speed Underground?

Ja, men det er vel ikke som det gamle Street Rod hvor man kan køre om penge
og biler, opgradere og male sine biler osv?

--
Koeffe

Fra : Kasper Aae

Dato : 17-09-04 13:02

On Thu, 16 Sep 2004 17:02:32 +0200, "Koeffe"
<kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> wrote:

>Ja, men det er vel ikke som det gamle Street Rod hvor man kan køre om penge
>og biler, opgradere og male sine biler osv?

" Enter the world of urban street racing and high performance tuner
cars with the latest title in the hit Need for Speed series: Need for
Speed Underground. Take on today’s most popular tuner cars from
Mitsubishi Motors, Subaru, Toyota and many more, building the ultimate
street machine by earning cash to pay for custom body kits and a host
of licensed car performance mods. But just creating a custom street
racing machine will not get you to the top; it takes a certain amount
of attitude and razor sharp driving skills to compete in the tough
world of urban racing"

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/914766.asp?q=need%20for%20speed

--
Kasper Aae

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-09-04 18:03

Koeffe wrote:
> "Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse

> Ja, men det er vel ikke som det gamle Street Rod hvor man kan køre om
> penge og biler, opgradere og male sine biler osv?

Nej NFS:Underground er ikke tilnærmelsesvis ligeså godt som Motor City
Online var. Der er mange forskellige fra NFSU og MCO, og alle sammen til det
negative synes jeg.. For eksempel bliver delene i NFSU ikke slidt ved brug..
Det gjorde de i MCO, så selvom 2 biler havde præcis samme udstyr på, så
kunne den ene bil have flere hestekræfter end den anden, fordi delene var
nyere.

I MCO var det også meget forskelligt hvilke dele der fandtes.. Alt var ikke
blot hyldevarer, f.eks. var der kun et sæt af de virkelig gode bremser på
auktion ca. hver dag, og pga. udbud/efterspørgsel var prisen på disse
enorm.. Så det var kun de gode spillere som havde mange penge der havde råd
til de gode bremser.. Og delene til bilerne havde rigtige navne, og ikke
"HKS Turbokit 1" og lign. lamme navne som de har fået i NFSU. Online delen
var også bedre udviklet, på den måde at man kunne chatte med folk, sætte
dele til salg osv..

Desværre kom Need For Speed Motor City ud i Danmark, mener at kunne huske
det blev forklaret med, at EA Games ikke havde servere i Europa.
Da nyheden om NFS Underground kom blev jeg glad, for det så ud til at være
en forbedret version af MCO.. Desværre skuffede det mig noget så grumt, og
efter de screenshots jeg har set af NFS Underground 2 kommer dette også til
at skuffe.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-09-04 19:07

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Desværre kom Need For Speed Motor City ud i Danmark, mener at kunne huske
> det blev forklaret med, at EA Games ikke havde servere i Europa.

Nej og det fik de desværre aldrig selvom de påstod at de ville.
Derfor var det nu stadig sjovt at spille på de amerikanske servere
selvom det laggede og havde elendige pings.

> [...]
> efter de screenshots jeg har set af NFS Underground 2 kommer dette også

Underground er nu ellers et meget fedt spil men jeg vil da give dig ret
i at MCO var noget bedre.

/Kenneth Iversen