fire
Fra : psj

Dato : 16-09-04 14:15

HEj! jeg har for nyligt installeret fire, og kan med stor glæde chatte
med folk fra både messenger og icq. Mit problem er bare at jeg ikke
kan se de folk som er online. Jeg kan kun se en gruppes navn og hvor
mange personer der er sat ind under gruppen.

Findes der ikke en måde hvorpå man kan komme til at se de personer som
man har addet? og derpå kan vælge een at sende en besked til?

Som det er nu, kan jeg kun skrive med folk hvis de først sende en
besked til mig!

på forhånd tak!

Fra : Steen Larsen

Dato : 16-09-04 16:30

In article <c704bd6b.0409160514.63881810@posting.google.com>,
psalskov@vokslas.dk (psj) wrote:

> [...]
> man har addet? og derpå kan vælge een at sende en besked til?
>
> Som det er nu, kan jeg kun skrive med folk hvis de først sende en

Prøv at klikke på trekanten udfor gruppen!

Fra : psj

Dato : 17-09-04 07:44

> Prøv at klikke på trekanten udfor gruppen!
Ja hvis det havde været så simpel, var jeg glad, men det er desværre
derfor jeg skriver. Der sker intet hverken når man klikker på
trekanten eller prøver desperat alle mulige andre ting..

Det kunne jo være der var andre som havde haft samme problem.. Jeg har
prøvet at installere den igen på en anden mac, men med samme problem!

Fra : Jonas Voss

Dato : 17-09-04 07:52

In dk.edb.mac, psj <psalskov@vokslas.dk> wrote:

> Det kunne jo være der var andre som havde haft samme problem.. Jeg har
> prøvet at installere den igen på en anden mac, men med samme problem!

Bruger ikke Fire, men kan anbefal at installere Adium:

<http://adiumx.com/>

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"Great things are afoot!"

Fra : psj

Dato : 18-09-04 11:23

voss@null.dk (Jonas Voss) wrote in message news:<l5eq12-2b3.ln1@zaphod.verture.net>...

> Bruger ikke Fire, men kan anbefal at installere Adium:
>
> <http://adiumx.com/>

Jeg har nu fået min fire til at virke, med at vise dem som er online,
ved at downloade programmet endnu engang og installere det..
mærkeligt, men nu er problemet løst.

Dog er der et nyt problem.. min messenger account disconnecter
automatisk 1. sek. efter den er blevet aktiv og online.. accounten
virker glimrende hvis jeg forsøger at logge på via en pc. men her
igennem fire, bliver jeg disconnected hele tiden.
Nogen forslag til hvad man kan gøre ?