Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Coolpix 8800
Fra : BJ

Dato : 16-09-04 13:59

Hvad mener I om dette ??
www.digitalreview.ca/cams/CP8800.shtml ???
mvh BJ

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-09-04 14:14

BJ wrote:
> Hvad mener I om dette ??
> www.digitalreview.ca/cams/CP8800.shtml ???

Det lyder da sådan set meget godt.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-09-04 15:04

news:slrnckj4dj.cll.haj@enterprise-server.dk...
> BJ wrote:
> > Hvad mener I om dette ??
> > www.digitalreview.ca/cams/CP8800.shtml ???
>
> Det lyder da sådan set meget godt.

Et ganske okay kamera, har lige haft det i hænderne i en fotoforretning og
det med hastigheden som Nikon havde store problemer med ved deres 5700 og
8700 er blevet elimineret, det er virkelig et point and shoot kamera der kan
konkurrere med DSLR, meen det er stadigvæk dyrt

Mvh
Simon

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 16-09-04 15:08

> [...]
> kan
> konkurrere med DSLR, meen det er stadigvæk dyrt

Ja, 999$ eller sådan noget ikk? Så var det måske federe at købt DSLR

/Thomas

Fra : BJ

Dato : 16-09-04 16:45

"Simon Nielsen" <news@REMOVEsiho.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kan
> konkurrere med DSLR, meen det er stadigvæk dyrt

Var ikke klar over, at det allerede er ude i butikkerne...Det er jo først
blevet lanceret idag (i USA)...Hvad koster det ???
mvh BJ

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-09-04 21:42

> Var ikke klar over, at det allerede er ude i butikkerne...Det er jo først
> blevet lanceret idag (i USA)...Hvad koster det ???
> mvh BJ

Ja altså det var ikke et forretningen har på lager, det var et han havde
købt til sig selv det var forudbestilt og det kom faktisk rigtig hurtigt.
Det kommer vist til at ligge omkring 8.500 i danmark og så kan man jo ligeså
godt give de flere penge for D70 eller et Canon 300D da man jeg så ahr
muligheden for lidt mere objektiv variatet

Mvh
Simon

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-09-04 07:52

> [...]
kan
> konkurrere med DSLR, meen det er stadigvæk dyrt

Konkurrere med DSLR ved jeg nu ikke. Det er et godt kamera men
støjen ved de højere ISO værdier alene gør at et DSLR er langt foran,
efter min mening. Bevares man kan da bare stille lukketiden højere
og bruge en lav ISO værdi men så er der risiko for slørede billeder.

/Kenneth Iversen