Ændring af Office indstallation uden redep~
Fra : Michael

Dato : 16-09-04 13:51

Hej!
Jeg drifter en installation, hvor ca 3000 klienter får installeret software
(bla. Office 2000) via Group Policies.
Jeg har nu behov for at ændre nogle indstillinger i Outlooks offline
indstillinger. Dette kan tilsyneladende ikke gøres via policies og ej heller
via Custom Maintenance Wizard.

Jeg vil meget nødig være nødt til at ændre i .mst og dermed skulle redeploye
Office til alle maskinerne... Er der en anden måde?

På forhånd tak!

/Michael

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-09-04 20:47

Hej Michael
Jeg tror du skal prøve i
dk.edb.netvaerk
Her i gruppen er det sjældent, at man ser svar på netværksproblemer med
officepakken. Jeg havde selv et netværksproblem engang og der måtte jeg i
netværksgruppen for at finde dem, som ved noget om det.

Kurt

Fra : Michael

Dato : 20-09-04 09:03

> [...]
> officepakken. Jeg havde selv et netværksproblem engang og der måtte jeg i
> netværksgruppen for at finde dem, som ved noget om det.

Det er jo ikke et netværksproblem - det er et spørgsmål til installation og
vedligeholdelse af Officepakken - det må da nødvendigvis passe bedre her end
i en netværksgruppe?

/Michael

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-09-04 23:27

> [...]
og
> vedligeholdelse af Officepakken - det må da nødvendigvis passe bedre her

Det er muligt. Jeg opfatter dog en installation til 3000 klienter som noget
netværksrelateret og samtidig fortæller du også at det er vedr. Group
Policies.
Jeg påstod ikke, at det ikke var relevant her i gruppen, men blot at
netværksgruppen måske var mere relevant, ligesom det var der jeg selv i sin
tid fandt hjælp til en officeinstallation på et netværk.
Har du prøvet i gruppen? Der har jo ikke været meget hjælp her.

Kurt

Fra : Michael

Dato : 23-09-04 09:15

> [...]
> tid fandt hjælp til en officeinstallation på et netværk.
> Har du prøvet i gruppen? Der har jo ikke været meget hjælp her.

Jeg har prøvet i Windows Server gruppen da det udover Office er et
server-issue. Jeg kan ikke se relevansen til netværksgruppen. Dermed ikke
være sagt at de ikke kan svare.

Mit svar var ikke ment som en negativ udtalelse, men blot som en
konstatering af tingene som jeg ser dem

/Michael