TT 2005 - Isle of Man..
Fra : "> Allan

Dato : 16-09-04 12:53

Så er der bestilt billet. Afgang d. 28. maj fra Esbjerg - Hjemme igen d. 13.
juni.
Esbjerg - Harwich - knap 1.100,- kr. retur... og færgen til isle of man -
retur er 20£...

Det skal nok blive godt

Mvh
Allan

Fra : F.Sander

Dato : 16-09-04 14:02

Husk ekstra,ekstra + ekstra lommepenge, de tage ved ! feks. i de 'gode'
sving 2£ for at sidde og se ( her taler jeg om privat'e / der bor ud til
vejen )

Uanset hvad, er man til ræs mm , så er det et must one's-in-a-live-time.

Måske de har sænket prisen siden Joey dunlop døde / mindre intresse generalt
blandt Engelske prof køre. En 'lokal' debytant døde under de netop
overståede Manx TT ( har man deltaget i IOM TT , kan man ikke igen køre Max
TT ) ,, han kørte over 120 Mils pr. omgang, det er HURTIGT for en "ny"...
rigtig hurtig..

FS

Fra : "> Allan

Dato : 16-09-04 16:01

> Husk ekstra,ekstra + ekstra lommepenge, de tage ved ! feks. i de 'gode'
> sving 2£ for at sidde og se ( her taler jeg om privat'e / der bor ud til
> vejen )

Okay - Spændende hvordan de vil løse den konflikt, der vil opstå når min
pung ikke kan komme op af lommen...

> Uanset hvad, er man til ræs mm , så er det et must one's-in-a-live-time.

Jeg har drømt om at komme afsted siden jeg var 16 - bliver 29 inden så
længe - så det er ved at være på tide...
Jeg har afsat 14 dages tid. Hvor de 6 dage kommer til at foregår på ø'en.
Resten af tiden kommer nok til at gå med touring i Nordengland (The Lake
District) og Scotland... Nogle gode ideer - evt. hjemmesider med
turbeskrivelser, tips og trick - er meget velkomne...

Mvh
Allan

Fra : GuzziMania©

Dato : 18-09-04 12:57

Ja, det er godt med dig pølse, men har du også bestilt til mig )